تعامل نیروی انتظامی فارس و اصناف مطلوب است

سردار ملک زاده گفت: نیروی انتظامی فارس از قدیم همواره با اصناف تعامل مطلوبی داشته است و در این موارد اخیر هم همین تعامل اجازه نداد فراخوان های غیر قانونی، موجب تعطیلی اصناف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سردار یوسف ملک زاده، امروز شنبه (3 دی) در همایش جهاد تبیین اتاق اصناف مرکز فارس گفت: اصناف می توانند یکی از ارکان امنیت ساز باشند و هر سال همایش پلیس امنیت و اصناف را در شهرستان های استان برگزار می کنیم که نقش مطلوبی در این حوزه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: همایش جهاد تبیین اتاق اصناف فارس اقدام خوبی در خصوص وقایع اخیر و جنگ ترکیبی دشمن است زیرا دشمن در حوزه اصناف، دانشجویان و ... فراخوان می دهد تا به خیال خود به نقشه هایش برسد.

وی اضافه کرد: امسال دشمن فراخوان های مکرر در خصوص اصناف داده است و خوشبختانه شاهد این هستیم که از سال ۹۶ اصناف فارس و بازاریان به فراخوان های دشمن توجهی نکرده اند.

سردار ملک زاده تصریح کرد: در موضوعات اخیر رئیس اتاق اصناف، روسای اتحادیه های صنفی، کسبه و بازاریان و ...  خوب عمل کرده اند و باید همواره در خصوص توطئه دشمنان هوشمندانه عمل کنیم.

وی ادامه داد: در فراخوان های امسال تنها در سه شهرستان که یکی شیراز بود، برخی مشارکت کردند و دلیلش این بود که از بحث اصناف غافل شدیم.

سردار ملک زاده با تاکید بر اینکه دشمن از راه های دیگر می خواهد به ما ضربه بزند، بیان کرد: نیروی انتظامی فارس از قدیم همواره با اصناف تعامل مطلوبی داشته است و در این موارد اخیر هم همین تعامل اجازه نداد فراخوان های غیر قانونی، موجب تعطیلی اصناف شود و نیروی انتظامی برای تامین امنیت کسبه و بازاریان تلاش می کند.

کد خبر 1241919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha