برگزاری کنگره بزرگ فرهنگی، هنری شهید «حاج قاسم سلیمانی»  در کهگیلویه و بویراحمد

درخشان از برگزاری کنگره بزرگ فرهنگی، هنری اسطوره مقاومت، شهید «حاج قاسم سلیمانی» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امین درخشان عصر امروز (۳ دی ماه) در آئین رونمایی از پوستر کنگره بزرگ فرهنگی، هنری شهید «حاج قاسم سلیمانی» که با حضور مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: در مکتب شهید سلیمانی تولید و نشر آثار متعدد فرهنگی، هنری می تواند گام های موثری در راستای تحقق «جهاد تبیین» باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از همکاری و مشارکت سپاه فتح به ویژه معاونت فرهنگی، هنری سپاه استان، گفت: در کنگره بزرگ شهید سلیمانی از آثار و تولیدات فرهنگی، هنری رونمایی خواهد شد.

 

وی در ادامه، افزود: برنامه های متعدد فرهنگی، هنری برای کنگره از جمله نمایش فیلم های کوتاه، شعر آئینی، موسیقی و سرود، تولید و نمایش آثار تجسمی و ... در دستور کار قرار دارد.

 

درخشان گفت: این کنگره عظیم ۱۵ دی ماه جاری با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن شهید حکیم جرجانی و با حضور قشرهای مختلف مردم و فعالان فرهنگی، هنری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

کد خبر 1241944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha