فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد ویژه برنامه ایام فاطمیه برگزار کردند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد گفت: ویژه برنامه ایام فاطمیه در کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد با نام هیئت شهیده گمنام متوسلین به حضرت فاطمه زهرا (س) برپا شد.

«عادل محرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه ایام فاطمیه در کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد با نام هیئت شهیده گمنام متوسلین به حضرت فاطمه زهرا (س) برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد تصریح کرد: قرائت دعای توسل بمناسبت ایام فاطمیه (س) و زمزمه دعای فرج برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) از جمله بخش های این مراسم معنوی بود.

 

وی  اذعان داشت: تبیین سیره ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) برای بانوان و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر از دیگر سخنانی بود که در این مراسم بیان شد.

 

محرمی خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب از این برنامه های فرهنگی هراس دارند و چنین فعالیت های با هدف روشنگری و بصیرت افزایی در بین اقشار مختلف باید بیش از پیش افزایش یابد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد افزود: توزیع گوشت بین افراد نیازمند از فعالیت های جهادی این کانون به مناسبت ایام فاطمیه (س) است.

 

 

محرمی عنوان کرد: در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی این کانون با مشارکت خیرین توانسته از خانواده های نیازمند و بی بضاعت حمایت معیشتی و بهداشتی داشته باشد.

 

 

کد خبر 1242019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha