یوسفی با اشاره‌به اینکه پروژه مرکز جامع سرطان ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این پروژه تا دو سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،بابک یوسفی با تاکید بر اینکه احداث مرکز جامع سرطان با ۲۱۷ در ۲۴ هزار متر مربع آغاز شد، افزود: فاز اول آن با ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار در شهریورماه ۱۴۰۰ راه اندازی شد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی همدان به پروژه بیمارستان اکباتان اشاره کرد که در سال ۸۷ کلنگ زنی شده و اکنون ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته وتا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی همدان به ۱۲ پروژه اورژانس بیمارستانی اشاره کرد و ادامه‌داد: هفت مرکز سلامت به ارزش ۳۵ میلیارد تومان تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

کمبودی در تامین داروی بیماران خاص نداریم

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با بیان اینکه در حال حاضر کمبود سرم در هیچ بخشی از استان نداریم، گفت: کمبودی در تامین داروی بیماران خاص استان وجود ندارد. 

دکتر قدرت‌الله رستمی با بیان اینکه سال گذشته شش داروخانه در استان افتتاح شده است، افزود: امسال ۵۶ مورد به تعداد داروخانه ها اضافه شده که حاکی از افزایش ۱۳۰۰ درصدی تعداد داروخانه‌ها نسبت به سال گذشته است.

وی در رابطه با طرح دارویار، بیان کرد: با طرح دارویار از قاچاق دارو جلوگیری شد چراکه دارو به قیمت واقعی قیمت گذاری می‌شود البته مشکلاتی پیش آمد و یکی از علل کمبود دارو، فشار شرکت‌های توزیع دارو بود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان در رابطه با حضور افراد مبتدی در داروخانه‌ها گفت: ظرفیت آموزش نسخه‌پیچ نداریم و این افراد در داروخانه آموزش می‌بینند اما مسئول فنی در داروخانه‌ها وجود دارد همچنین نسخه‌ها الکترونیکی هستند.

کد خبر 1242045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha