دانشکده پزشکی در دانشگاه آزاد بجنورد ایجاد می شود

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز تاسیس دانشکده پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد صادر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ سیدمحمد پاکمهر روز شنبه در نشست با شرکت های دانش بنیان استان اظهار داشت: موافقت های لازم برای ایجاد این دانشکده از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گرفته شده است.

 

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این دانشکده رشته پزشکی ایجاد شد گفت: رشته های پرستاری، مامایی و رشته های مرتبط با دامپزشکی در این دانشگاه دانشجو پذیرش می کند که تلاش می کنیم رشته های دندانپزشکی، دامپزشکی و داروسازی را نیز ایجاد کنیم.

 

 

وی بیان کرد: دانشکده های این واحد آموزشی شامل دانشکده فنی و مهندسی، علوم پایه و انسانی، دانشکده پرستاری و مامایی و دانشکده مهارت و کارآفرینی است.

 

 

پاکمهر اظهارداشت: صنایع باید نسبت به توسعه اهمیت بدهند که شرکت پتروشیمی خراسان نیز باید در این زمینه بیشتر فعالیت داشته باشد و زیر ساخت های لازم در این خصوص را فراهم کند.

 

 

وی گفت: با توجه به شعار امسال که دانش محور است باید تمامی سازمان ها و دستگاه ها به این مهم بیشتر بپردازند و رفع مشکلات شرکت های دانش بنیان را از اهمیت دوچندانی قرار دهند.

 

 

پاکمهر افزود: همچنین شرکت های دانش بنیان مسایل و مشکلات خود را با نماینده های مجلس در میان بگذارند تا برای رفع آن با ایجاد قوانین بتوانیم به آنان کمک کنیم.

 

 

وی گفت: اینک در استان 31 شرکت دانش بنیان داریم که باید مسایل و چالش های پیش روی آنان برطرف شود و سایر شرکت ها که دانش بنیان نیز نیستند باید مورد حمایت قرار گیرند.

 

 

کد خبر 1242078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha