توزیع مرغ منجمد بین محرومان به همت مرکز نیکوکاری مسجد مسلم ابن عقیل

مسئول مرکز نیکوکاری مسجد مسلم ابن عقیل(ع) شیروان گفت: این مرکز طی هفته آخر آذرماه، ۵۰۰ مرغ منجمد بین نیازمندان و محرومان شناسایی شده شهرستان توزیع کرد.

محمد محمدزاده قانعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی با اشاره به کمک های انجام شده به نیازمندان توسط این مرکز اظهارکرد: توزیع دو میلیون تومان بُن نان مهربانی، مشارکت در پخت غذای گرم در قالب ۲۶۰ پُرس غذا، تهیه ۱۳۰ بسته غذایی و میوه برای دانش آموزان و تهیه 100 بسته میوه از دیگر اقدامات مرکز در هفته آخر آذرماه بوده است.

 

مسئول مرکز نیکوکاری مسجد مسلم ابن عقیل(ع) شیروان خاطرنشان کرد: این مسجد پیشرو در خدمات رسانی و مسجد کارآفرین است.

 

محمدزاده قانعی عنوان کرد: با یاری خیرین عزیز هر هفته به کمک هم یک کار گروهی خوب انجام می دهیم و بزرگوارانی که تمایل دارند مشارکت داشته باشند کمک های نقدی خود را به شماره کارت مرکز نیکوکاری مسجد مسلم ابن عقیل واریز کنند.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از خیران و کمک هایی که انجام می دهند، تصریح کرد: تهیه قالی برای یک خانواده، تهیه بخاری برای دو خانواده و تهیه آبگرمکن برای یک خانواده از جمله کمک ها برای هفته هفتم است که همه حتی با کم ترین مبلغ می توانیم در این امر خیرخواهانه شریک باشیم.

 

وی بیان کرد: تاکنون خیران و نیکوکاران کمک های خوبی در توزیع نان، بسته معیشتی، اقدامات عمرانی، ساخت و ساز سرویس بهداشتی، نوسازی، تعمیر، میوه، گوشت مرغ و غیره در مناسبت های مختلف داشتند و در صورت استمرار همچنان ادامه خواهد داشت تا بتوانیم بخشی از مشکلات معیشتی محروم برطرف شود.

کد خبر 1242240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha