فعالیت ۳۰ مبلغ در شهرستان بشرویه طی فاطمیه دوم

حجت الاسلام نودهی با بیان اینکه ۲۵ مبلغ و مبلغه بومی و پنج مبلغ غیربومی طی فاطمیه دوم در بشرویه فعالیت دارند، گفت: مراسم محوری روز شهادت حضرت زهرا(س) سه شنبه (۶ دی) در هیئت سادات الحسینی فاطمیه بشرویه برگزار می شود.

حجت الاسلام هادی نودهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: حضرت زهرا(س) پرچمدار جهاد تبیین بودند و در دفاع از ولایت جان خود را فدا کردند.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س) گفت: در این راستا تبلیغات اسلامی بشرویه برنامه های عزاداری و سوگواری بسیاری را برای مردم مومن این شهرستان در نظر گرفته است.

 

وی ادامه داد: ایستگاه های صلواتی در شب و روز شهادت حضرت زهرا(س) توسط موکب های دارای مجوز شهرستان برپا می شود و از عزاداران فاطمی پذیرایی خواهند کرد. 

 

حجت الاسلام نودهی به شرح خطبه فدکیه اشاره کرد و گفت: این برنامه از طرف هیئت محبین حضرت رقیه (س) در روز شهادت سیده النساءالعالمین در محل مسجد الرضا ویژه بانوان برگزار می شود.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه بیان کرد: اجتماع بزرگ بانوان شهرستان توسط هیئت محبین حضرت رقیه(س) در شام شهادت ساعت 8 شب و از محل حسینیه مرحوم آقانجفی به سمت فاطمیه برگزار خواهد شد. 

 

وی در ادامه گفت: مراسم محوری روز شهادت حضرت زهرا(س)، سه شنبه ۶ دیماه در هیئت سادات الحسینی فاطمیه بشرویه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام نودهی با اشاره به حضور مبلغان گفت: در این ایام 25 مبلغ و مبلغه بومی و پنج مبلغ غیربومی از دفتر تبلیغات مشهد مقدس در مساجد و روستاهای بشرویه فعالیت خواهند داشت.

 

 

کد خبر 1242266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha