همدلی و وفاق خوبی بین مدیران دستگاه های فرهنگی استان وجود دارد

رعیت گفت: همدلی و وفاق خوبی بین مدیران دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های فرهنگی استان شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محمد رعیت امروز (دوشنبه ۵ دی) در نشست مدیر کل دفتر آموزش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران کل ارشاد و آموزش و پرورش در خصوص آموزش هنر و هنرستان هنرهای زیبا، گفت: همدلی و وفاق خوبی بین مدیران دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های فرهنگی استان شکل گرفته است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای وفاق خوبی برقرار است که با توانمندی و ظرفیت های هم، مسیر بنیادی و بلند نظرانه را داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: در همین راستا، تفاهم نامه مشترکی بین آموزش و پرورش و ارشاد و همچنین تفاهم نامه سه جانبه بین کانون های مساجد، فنی و حرفه ای و ارشاد به منظور مهارت آموزی امضا شده است.

 

رعیت اظهارداشت: استان گلستان دارای یک هنرستان هنرهای زیبا است که در بخش دختران فعالیت دارد و امسال چند کلاس به این هنرستان افزوده شده و در آینده کلاس ها و رشته های دیگر نیز افزوده خواهد شد.

 

وی با اشاره به استقبال زیاد از این هنرستان، گفت: محدودیت ها باعث شده تا پذیرش در این هنرستان کمتر صورت گیرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به راه اندازی هنرستان هنرهای زیبا ویژه پسران، اظهارامیدواری کرد: با توجهات دولت برای آغاز سال تحصیلی آینده این اقدام فراهم شود.

 

وی همچنین گفت: خلا وجود یک هنرستان تخصصی در شرق استان نیز دیده می شود و ان شاءالله تا سال های آینده برطرف شود.

 

 

 

کد خبر 1242277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha