نمایشگاه «گفتمان خدمت» در مازندران برپا می شود

حجت الاسلام فلاح از برپایی نمایشگاه گفتمان خدمت روز پنج شنبه جاری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد وگفت: امیدواریم در این نمایشگاه نیز بتوانیم رسالت، دستاورد و توانمندی های طلاب را به نحو احسن به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌ حجت الاسلام جواد فلاح امروز(۵دی) در نشست خبری با محوریت جشنواره گفتمان خدمت و زکات ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه سالروز شهادت دردانه پیامبر گرامی اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) با بیان اینکه اولین جشنواره دوسالانه گفتمان خدمت در استان ها با حضور مدیران گروهای جهادی و تبلیغی طلاب و روحانیون و مراکز نیکوکاری و با ریاست مدیر حوزه های علمیه استان و مسئولیت اجرایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در حال برگزاری است، اظهار کرد: مدیریت و راهبری تمامی مراحل این جشنواره در استان ها زیر نظر نماینده ولی فقیه دراستان صورت می گیرد.

 

 مدیر حوزه‌های علمیه استان مازندران با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره معرفی فعالیت‌های فعالان جهادی حوزه برای محرومیت‌زدایی و خدمات رسانی به مناطق آسیب دیده در سراسر کشور است، افزود: ایجاد شبکه فعالان جهادی در کشور و هم افزایی و همکاری های مشترک آنها، از دیگر اهداف جشنواره است.

 

حجت الاسلام فلاح با اشاره به اینکه این جشنواره در دو مرحله استانی و ملی برگزار می شود، یادآورشد: مرحله کشوری در قم و تهران برگزار می شود.

 

وی از برپایی نمایشگاه های گفتمان خدمت در حوزه های علمیه استان خبر داد و افزود: معرفی خدمات جهادی طلاب و روحانیت به سیل زدگان، زلزله زدگان، آسیب دیدگان کرونایی و...در قالب این جشنواره مورد توجه است.

 

حجت الاسلام فلاح با بیان اینکه نمایشگاه محوری این جشنواره روز پنج شنبه جاری در سالن فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برپا می شود، گفت: امیدواریم در این نمایشگاه نیز بتوانیم رسالت، دستاورد و توانمندی های طلاب را به نحو احسن به نمایش بگذاریم.

کد خبر 1242284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha