فراخوان نخستین مسابقه شعر «بصیرت سلیمانی» منتشر شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از انتشار فراخوان نخستین مسابقه شعر «بصیرت سلیمانی» همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

عبدالله بحرالعلومی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فراخوان نخستین مسابقه شعر «بصیرت سلیمانی» همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این مسابقه شعر به صورت 2 زبانه فارسی و ترکی و بدون محدودیت سنی است.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند حداکثر سه قطعه شعر خود را در قالب های سپید، نیمایی و سربست ترکی به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

 

بحرالعلومی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان تا 12 دی ماه فرصت دارند تا آثار خود را از طریق شبکه های اجتماعی ایتا و بله به شماره همراه 09144566982 ارسال کنند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: نتایج این مسابقه 13 دی ماه اعلام و به نفرات برگزیده بخش های مختلف فارسی و ترکی جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

وی افزود: هنر شعر به تصویر کشیدن وقایع مهمی در اعصار مختلف است و شهادت آن سردار رشید ضایع بسیار بزرگی برای ملت ایران بود و شعرا باید این واقعه تلخ را به خوبی به تصویر بکشند.

کد خبر 1242307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha