ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده توطئه های دشمنان است

حجت الاسلام حافظی با اشاره به شکو حضور مردم در استقبال از شهیدان گمنام، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام صمد حافظی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به شکوه حضور مردم در استقبال از شهیدان گمنام، اظهار داشت: شکوه حضور مردم نمایش فرهنگ اصیل ملتی قدر دان است.

 

وی با بیان اینکه شهیدان زیباترین فصل این فرهنگ بودند، افزود:خالقان این حماسه عظیم که با اتقان صلابت اراده و نور ایمان رهنورد جاده های تاریکی به سوی نور شدند، رفتند تا ما بمانیم قامت خم کردند تا ما راست قامتان دنیا باشیم . امام جمعه چگنی اظهار داشت: باید سلام کرد بر آنانی که در آخرین فراز زیارت نامه خود به زیارت سرسبزترین سیرت و سرخ ترین صورت تاریخ نایل شدند.

 

حجت الاسلام حافظی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن ایران اسلامی افزود: ملت ایران بار دیگر با استقبال از شهیدان گمنام به مردم دنیا نشان دادند قدر دان دستاوردهای خون پاک شهیدان هستند.

 

امام جمعه شهرستان چگنی  اظهار کرد: فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمنان بوده و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت نسل جوان و نوجوان را در رابر این توطئه ها مصون می دارد.

 

کد خبر 1242357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha