تقویت برنامه‌های دهه بصیرت در راستای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه

امجدیان،گفت: باید تقویت برنامه‌های دهه بصیرت در راستای تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه باشد.

پژمان امجدیان درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به برنامه های گرامیداشت هفته بصیرت و دهه مقاومت در شهرستان روانسر،گفت:ایام الله دهه « بصیرت و میثاق با ولایت » در تقویت و انسجام ملی مهم و فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری عنوان و راه شهید حاج قاسم سلیمانی را در میان ایرانیان ، مسلمانان آزادیخواه  و مستضعفان جهان همواره پر رهرو است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر ،افزود: روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.

 

وی خاطر نشان کرد: در روز نهم دی ،مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند.

 

امجدیان،تصریح کرد:دشمن برای تحریک مردم و نفرت پراکنی در جامعه برنامه ریزی گسترده ای انجام داده و با رویدادسازی محلی و انعکاس جهانی در صدد دستیابی به اهداف شوم خود است و با توجه به شرایط اخیر کشور ، اهمیت برگزاری برنامه های مناسبتی و ملی ، روزافزون شده و باید با دقت و حساسیت بیشتری برگزار شود.

 

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری روانسر ،اظهار کرد: سردار سلیمانی یکی از اسطوره‌های انقلاب اسلامی است که محبوبیت وی فراتر از مرزها و جغرافیای ایران و منطقه است، اما هنوز آنچنان که شایسته است به آن پرداخته نشده است.

 

 

کد خبر 1242414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha