دعوت شـورای همـاهنـگی تبلیـغات اسـلامی برای حضور مردم در تشییع پیکرهای ۲۰۰ شهید گمنام در تهران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با صدور اطلاعیه‌ای از ملت همیشـه در صحنـه و شـهیدپـرور ایران اسلامی دعوت کرد تا در مراسم وداع و تشییع پیکرهای پاک و مطهر ۴۰۰ شهید گمنام دفاع مقدس شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با صدور اطلاعیه‌ای از ملت همیشـه در صحنـه و شـهیدپـرور ایران اسلامی و تمامی عاشقان حسینی و دلدادگان حضرت خانم فاطمه الزهراء «سلام الله علیها» دعوت می‌نماید، تا در مراسم وداع و تشییع پیکرهای پاک و مطهر ۴۰۰ شهید گمنام دفاع مقدس شرکت نمایند. در این بیانیه آمده است:

سلام بر شهیدان گمنام، گمنام در میان خاکیان و معروف در عرصه‌ی افلاکیان. فداکارانی که پس از گذشت سالیان دراز از لحظه شهادتشان کشور را با رائحه معنویت و جهاد، معطّر می‌سازند و پرچم افتخار به خون‌های ریخته شده در راه اسلام و قرآن را، بیش از پیش به اهتزاز در می‌آورند.

تقارن تشییع پیکر این مسافرانِ به خانه برگشته، با روز شهادت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها مبشّر ابدیّت یاد و خاطره آنان و مژده‌بخش خیر کثیری است که از ناحیه آنان برای کشور امام زمان روحی‌فداه فراهم خواهد آمد ان‌شاءالله.

به ارواح طیبه‌ی این شهیدان و به چشم‌ها و دل‌های منتظر پدران و مادران و همسران آنان سلام و درود میفرستم و فضل و رحمت فزاینده‌ی پروردگار را برای همه‌ی آنان مسألت میکنم. (مقام معظم رهبری)

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با صدور اطلاعیه‌ای از ملت همیشـه در صحنـه و شـهیدپـرور ایران اسلامی و تمامی عاشقان حسینی و دلدادگان حضرت خانم فاطمه الزهراء «سلام الله علیها» دعوت می‌نماید، تا با حضور عاشورایی، معنوی و دشمن‌شکن خود در مراسم وداع و تشییع ۴۰۰ پیکر پاک و مطهر شهیدان گمنام دفاع مقدس، فرزندان برومند حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» و رهروان مکتب حسینی، بار دیگر، ضمن زنده نگه داشتن نام و یاد و آرمان‌های والای شهیدان، با شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کنند.

پیـکرهای پـاک و مطهـر ۲۰۰ شـهید گمنام تازه تفحص شدۀ ایام دفـاع مقـدس، صـبح روز سه شنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۱ مصـادف با سوم جمادی الثانی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا «سلام الله علیها»  در تهران از سـاعت ۰۸:۰۰ صبح، از مقابل دانشگاه تهران تا معراج شــهدای تهران تشـییع خواهد شد.

در ضمن؛ مراسـم شـب وداع با این شـهدا، دوشـنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۱ همـزمان با اقـامۀ نـماز جماعت مغرب و عشاء در «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» (واقع در تهران میدان ونک - بزرگراه شهید حقانی - انتهای خیابان سرو - روبروی پارک طالقانی) برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم تشـییع شـهدای گمنام در استان‌های سراسر کشور با حضور خیل عظیم امت حزب الله و شهید پرور در ایام عزاداری صدیقۀ کبری فاطمه الزهراء برگزار خواهد شد.

کد خبر 1242428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha