کار جهادی دشمنان را مایوس می‌کند

قنبری با بیان‌اینکه کار جهادی دشمنان را مایوس و ناامید می‌کند،گفت: مدیران باید جهادی پای کار بوده و در راستای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،  بهزاد قنبری امروز(دوشنبه، ۵ دی) در جلسه هماهنگی گرامیداشت‌های ۹ و ۱۳ دی که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: برنامه‌های این ایام باید به صورت مردمی برگزار شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه کار جهادی دشمنان را مایوس و ناامید می‌کند،افزود: مدیران باید جهادی پای کار بوده و در راستای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان در دشمنی خود با ملت ایران مصمم هستند و اگر واقعیت‌‎ها را بیان نکنیم دشمنان ذهن جوانان ما را به سوی خود سوق خواهند داد، تصریح‌کرد: خدمات نظام و دولت برای نسل جدید تبیین شود.

 

قنبری گفت: مسئولان و مدیران در این راستا به عنوان خواص جامعه همچون سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی مرد میدان بوده و در تراز مکتب شهدای مقاومت برنامه داشته باشند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا اظهارکرد: گلباران و عطرافشانی مزار شهدا، اجتماع بزرگ پسران و دختران حاج قاسم، ویزیت رایگان در نقاط محروم، برپایی میزهای خدمت، همایش سواد رسانه‌ای برای مسئولان، تداوم خدمت‌رسانی در قالب کمک‌های مومنانه، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، تبیین جبهه مقاومت و نقش شهید سلیمانی در حراست از مرزهای اسلامی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در مناسبت‌های پیش‌رو است.

 

*برگزاری ویژه برنامه حماسه ۹ دی در آستارا و لوندویل

حسن آدمیت نیز در این جلسه از برگزاری مراسم ویژه حماسه ۹ دی در مساجد حضرت محمدرسول‌ الله(ص) آستارا و مسجد جامع لوندویل خبر داد و گفت: مراسم مسجد حضرت محمد رسول الله(ص) روز پنجشنبه ۸ دی راس ساعت ۱۰ صبح و مراسم مسجد جامع لوندویل بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در همان روز برگزار می‌شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بندر آستارا افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به ویژه شهدای امنیت، برگزاری ویژه برنامه‌های تبیینی با بهره‌برداری از ظرفیت مساجد، تبیین یوم الله ۹ دی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، اجرای برنامه‌های بصرتی در مدارس از جمله مهم‌ترین برنامه‌‎ها در  روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی در اداره‌ها، دانشگاه‌ها و مدرسه‌ها و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، برگزاری فعالیت‌های قرآنی در مساجد و مراکز فرهنگی، تولید کیپ نماهنگ و عکس نوشته، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری مانند کتابخوانی و نقاشی و قصه‌گویی از مهم‌ترین برنامه‌ها به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در بندر آستارا است.

کد خبر 1242448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha