تربیت نسلی انقلابی راه مقابله با توطئه های دشمن است

مسعودی زاده، با اشاره به اینکه دشمن نسل جوان و نوجوان و آینده کشور را هدف قرار داده است، گفت: راه مقابله با توطئه دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان،  مسعود مسعودی زاده، امروز(۵دی)، در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان به توطئه های دشمن اشاره کرد و اظهارداشت: در جنگ ترکیبی و رسانه ای دشمن به دنبال کمرنگ کردن ارزش ها و ضربه زدن اصل نظام اسلامی است.

 

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی لرستان با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی، راه مقابله با انقلاب را مبارزه فرهنگی می‌دانند، افزود: دشمن چشم طمع به آینده کشور دوخته اند و نسل جوان و نوجوان را هدف قرار داده اند.

 

وی بر ضرورت هوشیاری و بصیرت در برابر توطئه های دشمن تاکید کرد و گفت: تربیت نیروهای جوان متعهد و ارائه الگویی مناسب برای ترویج فرهنگ اسلامی راه مقابله با توطئه های دشمن است.

 

مسعودی زاده در ادامه با بیان اینکه جامعه هدف بسیج دانش‌آموزی در لرستان ۲۲۶ هزار نفر است، گفت: تاکنون ۱۰۲ هزار دانش‌آموز عضو بسیج دانش‌آموزی شده است.

 

 

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی لرستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بسیج دانش آموزی استان عنوان کرد: در راستای تحقق اهداف تفاهم نامه از این ظرفیت استفاده خواهد شد.

کد خبر 1242453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha