بزرگ‌ترین پیام حماسه ۹ دی،  بصیرت‌مداری و پرهیز از غفلت و نفاق است

حجت‌الاسلام جلالی با بیان اینکه ۹ دی‌ماه نمایش بصیرت انقلابی مردم بود گفت: یقیناً بزرگ‌ترین پیام حماسه ۹ دی، ضرورت بصیرت‌مداری و پرهیز از غفلت و نفاق است.

حجت‌الاسلام حمید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با گرامیداشت دهه بصیرت اظهار کرد: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و این روز را در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله ماندگار کردند.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه ۹ دی‌ماه نمایش بصیرت انقلابی مردم بود افزود: یقیناً بزرگ‌ترین پیام حماسه ۹ دی، ضرورت بصیرت‌مداری و پرهیز از غفلت و نفاق است.

 

وی گفت: فتنه  ۸۸ حاصل برنامه‌ریزی‌های بیست ساله دشمنان نظام و انقلاب بود که به برکت یکپارچگی آحاد جامعه و ارشاد داهیانه پرچم‌دار انقلاب به بصیرتی انقلابی منجر و پوزه دشمنان به خاک مالیده شد.

 

حجت‌الاسلام جلالی تصریح کرد: امروز که دشمنان انقلاب و ملت ایران به صورت های مختلف، عزم خود را برای ضربه و از بین بردن انقلاب اسلامی جزم کردند، آگاهی و بصیرت همه به مراتب نسبت به گذشته بیشتر است.

 

امام جمعه صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: چهار دهه ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران و نقش آنها در برابر فتنه ها و نقش امامین انقلاب در خنثی سازی توطئه های دشمنان  باید به صورت علمی تبیین شود.

کد خبر 1242466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha