مراسم تشییع ۶ شهید گمنام در قم برگزار شد

مراسم تشییع ۶ شهید گمنام و یک جانباز شهید دوران دفاع مقدس بر روی دستان مردم شهیدپرور قم همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، پیکر مطهر ۶ شهید گمنام امروز (سه شنبه ۶ دی ماه) همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) تشییع شد.

 

مراسم تشییع شهدا  با حضورگسترده مردم شهیدپرور قم از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به سمت مصلی قدس برگزار  شد.

 

بر اساس این گزارش قرار است بعد از مراسم تشییع، پیکر مطهر این شهدا در ۶ مرکز نظامی، حوزوی و فرهنگی به خاک سپرده شوند.

 

بر اساس این گزارش شهید گمنام ۱۸ ساله که در عملیات رمضان به شهادت رسیده در مجتمع نور منطقه نیروگاه، پیکر مطهر شهید گمنام ۱۶ ساله عملیات کربلای ۵ در پردیس آیت الله طالقانی دانشگاه فرهنگیان،شهید ۴۱ ساله عملیات کربلای ۵ در گردان زرهی والفجر، شهید ۱۷ ساله مربوط به عملیات کربلای ۵ در مجتمع عالی بنت الهدی در پردیسان و جانباز ۷۰ درصد محمد مهدی سعادت هم که پس از ۳۵ سال تحمل مجروحیت به مقام والای شهادت رسید در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده خواهند شد.

 

همچنین قرار است پیکر پاک شهدای ۲۳ ساله و ۲۴ ساله مربوط به عملیات بیت المقدس ۷ نیز هفتم و هشتم دی ماه به ترتیب در مجتمع امامت نیروی دریایی سپاه و پژوهشگاه امام صادق(ع) به خاک سپرده شوند.

 

لازم به ذکراست مراسم وداع با پیکر‌های شهدای گمنام نیز شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

کد خبر 1242497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha