جلوه حضور گسترده مردم اراک در تشییع شهدای گمنام

 مردم مومن، شهید پرور و ولایتمدار شهر اراک همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) میزبان پیکر شهدای خوشنام دوران دفاع مقدس بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، امروز (سه شنبه ۶ دی ماه)همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام دوران دفاع مقدس بر روی دستان مردم شهیدپرور شهر اراک برگزار شد.

 

مردم شهید پرور شهر اراک از ساعات اولیه امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با تجمع در میدان شهدای شهر اراک به استقبال شهدای گمنام رفتند و پس از عزاداری در کنار این شهدای گرانقدر کاروان غم و عزاداری روز شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، به همراه تشییع ۵ شهید گمنام از میدان شهدای اراک برگزار شد.

 

مردم شهر اراک از زن و مرد و پیر و جوان  مسیر میدان شهدا، خیابان شهید رجایی، خیابان هفده شهریور، خیابان دکتر حسابی را به سمت مصلی بیت‌المقدس اراک طی کرده و در مراسم گرامیداشت حضرت زهرا سلام الله علیه و شهدای گمنام در مصلای اراک و اقامه نماز ظهر و عصر شرکت کردند.

پیکر مردم ولایتمدار و شهید پرور اراک با سردادن شعارهای ای لشگر صاحب زمان آماده باش آماده باش، حیدر حیدر، یا زهرا(س) و ... عشق و اردات خود را به حضرت زهرا(س)، امام و شهدا نشان دادند.

 

این شهدای گرانقدر پس از اقامه نماز ظهر و عصر در استانداری مرکزی، جهاد کشاورزی استان مرکزی، دانشگاه‌های پیام‌نور و دانشگاه فرهنگیان اراک به خاک سپرده می‌شوند.

 

شب گذشته نیز مراسم شب شهادت حضرت زهرا (س) و شبی با شهید با حضور خیل کثیری از مردم شهیدپرور و انقلابی اراک در مصلی بیت المقدس این شهر برگزار شد و مردم یکبار دیگر با آرمان‌های شهدای والامقام و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

 

گفتنی است برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پخش نذورات برای پذیرایی از عزاداران دخت نبی مکرم اسلام در روز شهادت حضرت زهرا(س) و شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهدای گمنام از دیگر برنامه های انجام شده توسط مردم شهید پرور و عاشقان و دوستداران زهرای مرضیه بود.

کد خبر 1242538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha