کرمان یکپارچه زهرایی شد/شکوهِ بدرقه ۱۱ مسافر بهشتی از کاروان شهدای گمنام

همزمان با سالروز شهادت بانوی بی نشان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها؛ مردم ولایتمدار و شهیدپرور کرمان پیکرهای مطهر ۱۱ مسافر بهشتی از کاروان شهدای گمنام را با شکوه هر چه تمام بدرقه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ همزمان با سالروز شهادت جانسوز ام ابیها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پیکرهای مطهر ۱۱ شهیدگمنام دوران دفاع مقدس در سطح استان تشییع شد‌.

 

 

 

پیکرهای مطهر ۶ شهید گمنام جهت تدفین در چهار نقطه از شهر کرمان؛ طی مراسمی ویژه ای با حضور مردم قدرشناس و شهید پرور و همراهی فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح از چهارراه سمیه کرمان تشییع شد.

 

 

پیکرهای مطهر این شهدا بعد از نماز ظهر و عصر در پارک «شهید احمد هدایت» واقع در بلوار «پزشک» پارک «شهید مطهری» پارک «فروغ» واقع در خیابان «شهید دستغیب» و زمین ورزشی در محله «سعیدی» ابتدای جاده «کوهپایه» تدفین می شود.

 

 

با توجه به تعطیلی امروز؛ پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در روزهای آتی در ستاد فرماندهی ارتش و دانشگاه تحصیلات تکمیلی ماهان تدفین خواهد شد.

 

 

پنج شهید گمنام دیگر نیز در رفسنجان، هُماشهر سیرجان، بلوک جیرفت، قطب آباد بم و نظام شهر نرماشیر تدفین می شود.

 

 

جوان ترین این شهدا ۲۳ ساله و مسن ترین آنان ۴۵ ساله است و مربوط به عملیات های بدر، خیبر، کربلای ۵، کربلای ۶ و تک دشمن در سال ۶۷ هستند.

 

 

بر اساس گزارش شبستان؛ با توجه به تقارن ورود پیکرهای مطهر شهدای گمنام به استان با ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها؛ مراسم وداع با این شهدای گمنام عزیز طی روزهای اخیر در مراسم متعددی از نقاط مختلف استان انجام و حال و هوای استان را دگرگون کرد.

کد خبر 1242546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha