شرکت  در مراسم تشییع شهدا  از جلوه‌های حضور مردم در جبهه حق/مردم همچنان پای انقلاب خود ایستاده‌اند

سردار سرتیپ پاسدار فدوی با بیان اینکه یکی از جلوه‌های حضور مردم در جبهه حق، حضور آنها در مراسم تشییع شهدا است، گفت: مردم در عمل ثابت کردند در جبهه حق هستند و هیچگاه مرعوب جبهه باطل نشدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (سه‌شنبه ۶ دی)‌ در آیین تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس در تهران با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدا در تهران و سراسر کشور گفت: حرکت امروز مردم که در 44 سال گذشته نیز مانند آن را داشتیم نشان می‌دهد این مردم همچنان پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

 

وی با اشاره به افزایش دشمنی ها و شرارت ها علیه کشورمان در سال های اخیر گفت:‌ با وجود افزایش دشمنی و خباثت ها اما همواره مردم بصیرت خود را نشان داده اند و در جبهه حق انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه یکی از جلوه‌های حضور مردم در جبهه حق، شرکت آنها در مراسم تشییع شهدا است، گفت: مردم در عمل ثابت کردند در جبهه حق هستند و هیچگاه مرعوب جبهه باطل نشدند.

 

سردار فدوی ادامه داد: مردم تشخیص می دهند در چه صحنه هایی باید حضور داشته باشند و بیش از چهار دهه است که این روال ادامه دارد.

 

وی با تصریح اینکه همواره وعده خدا حق است و در وعده خدا تخلفی نیست، گفت: حزب خدا همیشه پیروز است و جبهه باطل یک بار هم پیروز نیست.

 

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جنگ تحمیلی به عنوان گنجینه ای برای کشور یاد کرد و گفت: تعداد زیادی از مردم این توفیق را پیدا کردند تا در جبهه حق علیه باطل مبارزه کنند و این بالاترین صحنه‌ای از ایستادگی مردم پای جبهه حق است.

کد خبر 1242548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha