وفاق ملی مهمترین عامل برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

نوری  با تاکید بر وفاق ملی در اجرای سند بنیادین، گفت: امروزه نظام تعلیم و تربیت هم همچون همه دستگاه‌ها به وفاق و همدل بیشتری نیازمند است و همه دلسوزان نظام تعلیم و تربیت باید در این‌مسیر همگام باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، یوسف نوری، امروز(۶دی) همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) در جمع مردم روستای سارو از توابع شهرستان بهشهر با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: در سرزمینی زندگی می کنیم که الگوپذیری از ائمه اطهار باید سرلوحه کار ما باشد و آموزش و پرورش توجه به تربیت و تعلیم را با قوت در دستور کار دارد.

 

وزیر آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش دستگاهی برای ساخت و تربیت انسان است و از همه ظرفیت ها در این راستا استفاده خواهیم کرد.

 

 وی با تاکید بر تفکر نقد کردن یادآور شد: مساله نقد و نقادی منطقی است و باید در این بخش معلمان و مربیان را بدرستی تربیت کنیم.

 

نوری گفت: به مساله نقد کردن،  کمتر در آموزش و پرورش  پرداخته شده است و معلم را برای انتقال این مهارت‌ها به خوبی آماده نکرده‌ایم، به این‌مسأله در آموزش و پرورش به درستی توجه نشد.

 

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر کار تیمی و گروهی افزود: در برخی موارد دانش‌آموختگان ما مهارت ارتباط با همدیگر را ندارند که ممکن است دانش منتقل شده باشد، اما این دانش با آن مهارتی که باید در فرد نگرش ایجاد کند، عجین نشده  است و باید در این راستا بیش از گذشته کار شود.

کد خبر 1242550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha