بدرقه باشکوه اسطوره‌های مقاومت در سرزمین ۴ هزار شهید/ سنگ تمام مردم گرگان و کردکوی در تشییع شهدای گمنام

در روزی که شهر داغدار و سوگوار دردانه عالم هستی حضرت فاطمه (س) است، پیکر پاک دو لاله زهرایی بر روی دستان مردم شهر بدرقه و تشییع شد.

خبرگزاری شبستان- گرگان، فریده ستایشگر:

همه جای شهر عطر و بوی شهادت گرفته است. یکی اسپند دود می‌کند، دیگری گلاب بر سر جمعیت می‌پاشد. کسی دیگر شربتی دست مردم می‌دهد.

 

خلاصه هرکسی هر کاری که می‌تواند در بدرقه لاله‌هایی که به تازگی از شلمچه و سومار مهمان این مردم شده بودند، انجام می دهد.

 

شهدای گمنامی که در عملیات های کربلای ۵ و کربلای ۶ در منطقه سومار و شلمچه تفحص شده بودند چه برکتی با خود آوردند و این روزها که مهمان مردم شهرهای مختلف استان گلستان بودند بارش رحمت الهی بر سروجان این سرزمین می‌بارید اما رسالت این شهدا چیز دیگری است.

 

شهدا زمانی از راه می‌رسند که شاید برخی‌هایمان از راه به در شده باشیم آنان می‌آیند تا بار دیگر حق از باطل را بشناسیم و اسیر فتنه ها نشویم.

 

مهمترین دلیل حضور شهدا، کور کردن چشم فتنه ها و رسوا کردن فتنه گران است.

 

و چه خوش آمدند شهدای گمنام، در روزی که همه شهر عزادار مادر سادات بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) است. به طور حتم امروز مادر سادات خود جزو تشییع کنندگان پیکر شهدایی است که به تاسی از مکتب حسینی و برای دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت، جان عزیز خود را تقدیم کردند.

 

امروز همه شهر تبدیل به دستانی شد که پیکر مطهر شهدای گمنام را بدرقه می کردند. در خیل جمعیت خود را به هر ترفندی که بود به پیکرهای مطهر می رساندند دستی می کشیدند چفیه هایشان را طواف می دادند به این نیت که شهدا برای عاقبت بخیری شان دعا کنند.

 

مردم شهیدپرور و قدرشناس گرگان و کردکوی با حضور باشور و شعور خود در بدرقه لاله های زهرایی، بار دیگر بر پیوند عمیق خود با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان تاکید کردند و اعلام داشتند همواره پای کار نظام اسلامی ثابت قدم خواهند ماند. فتنه گری و آشوبگری دشمنان قسم خورده این ملت و اتقلاب نیز نمی تواند این ملت شهیدپرور را از راه مقاومت که بیش از چهاردهه با افتخار آن را برگزیده است، جدا کند.

 

مردم این سرزمین باردیگر در تشییع اسطوره های مقاومت نشان دادند بر آن عهدی که امام مسلمین بسته‌اند پایبندند و هیچگاه رهبر انقلاب را تنها نخواهند گذاشت همانطور که شهدا چشم و گوش شان به امر امام خمینی (ره) بود.

 

 

کد خبر 1242553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha