فرزندان روح الله در آرامگاه ابدی خود به خاک سپرده شدند

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر دو شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در شهرستان های کهگیلویه و گچساران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاریشبستان از یاسوج، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر دو شهید خوشنام دوران دفاع مقدس امروز (۶ دی ماه) با حضور مردم مومن، انقلابی و ولایت مدار در شهرستان های کهگیلویه و گچساران برگزار شد.

پیکر پاک و مطهر این شهدای والامقام پس از برگزاری مراسمات مختلف در ۷۲ نقطه از استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تشییع و خاکسپاری شدند.

مردم شهرهای گچساران و دهدشت در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) علی رغم سردی هوا با حضور باشکوه در تشییع این شهدای دوران دفاع مقدس، بار دیگر ولایت مداری و حضور همیشه در صحنه خود را به نمایش گذاشتند.

مراسم تشییع یکی از شهدای خوشنام از ناحیه مقاومت شهر دهدشت آغاز و تا حوزه علمیه خواهران محل خاکسپاری ادامه داشت.

پیکر پاک و مطهر یکی دیگر از شهدا نیز از میدان مرکزی شهر گچساران تا گلزار مطهر شهدای این شهر بر روی دستان مردم شهید پرور بام نفتی ایران تشییع شد.

یکی از این شهدای والامقام در سن ۲۰ سالگی در عملیات «بدر» در شرق دجله به شهادت رسید که پیکر مطهر وی در حوزه علمیه خواهران دهدشت به خاک سپرده شد.

یکی دیگر از این شهدای والامقام، در سن ۲۷ سالگی در عملیات «رمضان» در شرق بصره به شهادت رسید که پیکر مطهر وی نیز در منطقه عمومی لیشتر شهرستان گچساران خاکسپاری شد.

 

کد خبر 1242621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha