دشمن بداند که  ملت  ایران حافظ آرمان‌های شهداست

حجت الاسلام و المسلیمن فیاضی گفت: ملت ایران امروز با شهدا در یک صف ایستاده‌اند، و دشمن بداند که این ملت حافظ آرمان‌های شهداست و خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهدای گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس در آذربایجان غربی برگزار شد و پیکر ۶ شهید گمنام سه شنبه (۶ دی ماه) همزمان با سالروز شهادت دخت نبی اکرم حضرت زهرا(س) از میدان انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی با حضور پرشور مردم غیور و شهیدپرور ارومیه و مسئولان استانی همراه با نوحه خوانی و عزاداری و برپایی نماز بر پیکر شهدا توسط حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تشییع و بدرقه شد.

حجت الاسلام میثم فیاضی‌، در مراسم تشییع پیکر مطهر سه شهید گمنام در ارومیه اظهار کرد:  ملت ایران امروز با شهدا در یک صف ایستاده‌اند، و دشمن بداند که این ملت حافظ آرمان‌های شهداست و خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دشمنان می گویند ملت دیگر این انقلاب و نظام را نمی خواهند، دشمنان و امپراطوری های رسانه ای مردم ایران را ببینید که با حضرت زهرا بیعت کرده و در مراسم وداع با شهدا حضور دارند. 

وی ادامه داد: دشمنان به با افکار پوچ خود به نا امیدی رسیدند چرا که مردم ایران نشان دادند که تا پای جان حافظ ولایت فقیه هستند.

این مسئول تصریح کرد: دشمنان انقلاب تصور می کردند نظام چند صباح دیگر سقوط خواهد کرد درحالی که این ملت که  ۳۰۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده، و در حالیکه توطئه‌های آنان امروز دامن خودشان را گرفته است.

گفتنی است؛پ یکر مطهر این شهدای گمنام‌ هفته گذشته پس از برگزاری آیین استقبال، از طریق مسیرهای پل سوم خرداد، میدان آزادی، چهار راه ولیعصر، میدان شهدا، میدان ولایت فقیه، سه راه شهید باکری، میدان دفاع مقدس، چهارراه مافی تشییع و به ستاد معراج شهدا منتقل شد.

پیکر مطهر ۳ شهید از این ۶ شهید گمنام برای خاکسپاری به محل‌های تیپ ۴۱ هجومی شهید آبشناسان، ستاد مرزبانی استان و آموزشگاه امام سجاد (ع) ارومیه و پیکر مطهر سه شهید گمنام نیز در شهرستان‌ها به محل پایگاه مقاومت سلماس، پارک شهر بازرگان و روستای چورس شهرستان چایپاره منتقل و با حضور اقشار مختلف مردم تشییع و به خاک سپرده شدند.

کد خبر 1242622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha