مردم فومن شهید گمنام را در آغوش گرفتند

امروز مردم فومن میزبان یک شهید گمنام بودند و با جان و دل از این مهمان تازه از سر بازگشته میزبانی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان_مائده فلاحتکارضیابری؛

بیشتر جمعیت استقبال از شهید گمنام در فومن از جوانان هستند، جوانان و نوجوانان دختر و پسری که برای بدرقه شهدای گمنام جنگی که آن را درک نکرده‌اند، آمده‌اند و چشمانشان هر لحظه در غم گمنامی حضرت زهرا(س) و شهدا تر می‌شود.

 

مردم و مسئولان در شهر فومن با چشمانی اشک بار و گونه‌های خیس و صورتی گریان آمده بودند میهمان تازه رسیده خویش را در آغوش بکشند تا احساس غربت نکند.

 

فومنی‌ها همزمان با ایام فاطمیه و در سالروز شهادت دخت مکرم نبی اسلام (ص) میزبان این شهید گلگون و یادگار دوران دفاع مقدس بودند، خیابان‌های فومن مملو از خیل عظیم جمعیتی بود که سرمای هوا مانع استقبال کم نظیر آنها از آلاله‌ سرخ نشد.

 

آری؛ کاروان خودرویی شهید گمنام امروز عصر مورد استقبال چشمان اشک بار مردم دیار آیت‌الله بهجت فومنی(ره) قرار گرفت و کوچه‌های این شهر یک بار دیگر معطر به عطر شهدا شد.

 

خیل عظیم جمعیت «الله اکبر» گویان خود را به تابوت‌ حامل پیکر مطهر شهید گمنام رسانده و فرزندانشان را متبرک به دعای خیر شهدا کردند.

 

 

محسن جعفری با بیان اینکه این آلاله گمنام ۱۹ ساله است و در عملیات خیبر در جزیره مجنون به شهادت رسیده است اظهار کرد: این شهید گمنام عصر امروز با حضور پرشور فومنی‌ها بدرقه شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن افزود: با ورود شهید گمنام به شهرستان، شور و حال وصف ناشدنی در میان مردم این شهرستان ایجاد شد و حضور شهدای گمنام در مدارس و مراکز فرهنگی و آموزشی موجی از شکوه و عظمت سال‌های حماسه و ایثار را تداعی کرد.

 

وی گفت: مردم ولایی، قدرشناس و عزادار فومن با حضور حماسی و باشکوه خود در مراسم تشییع این شهید سرافراز تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، روزی عاشورایی را در دفتر تاریخ حضور آگاهانه خود در پاسداری از اصول و ارزش های والای انقلابی و اسلامی به ثبت رساندند.

 

یکی از حاضرین در جمع تصریح کرد: مردم امروز با شهدا تجدید میثاق کردند، مردم ما جنسشان از جنس شهداست، مردمی که شهدا را دوست دارند، مکتب و امام شهدا را هم دوست دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: این میثاق نشان دهنده وفاق مردم و این اجتماعات نشان دهنده وحدت مردم است.

 

گفتنی است؛ شهید گمنام پس از تشییع در پارک فومن به خاک سپرده شد.

کد خبر 1242633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha