دارالعباده یزد با تشییع و خاکسپاری ۱۵ شهید گمنام، رنگ و بوی فاطمی گرفت

همزمان با شهادت حضرت زهرا (س)، استان دارالعباده یزد ۱۵ شهید گمنام را در ۱۵ نقطه یادمانی خود جای داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، یزد دارالعباده چند روزی بوی شهید و شهادت گرفت و بار دیگر مردم این دیار قنات، قنوت و قناعت با حضور پرشور در تشییع پیکر 15 شهید گمنام نشان دادند که هیچ چیزی مانع از این اقتدار در پرتو انقلاب اسلامی نیست.

 

بار دیگر مردم یزد با حضور پرشور خود در تشییع پیکر این 15 شهید گلگون کفن نشان دادند که اگرچه مشکلات در جامعه امروزی وجود دارد اما عقیده و ارزش های خود را پاس می دارند و به شهید و شهادت همچنان اعتقادی راسخ دارند.

 

روز شهادت حضرت زهرا (س) در دارالعباده رنگ و بویی گرفت که شهید و شهادت، ایثار و فداکاری بار دیگر خود را به صورت نمادی از جمعیت نشان داد. نمادی که می تواند مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار باشد.

 

15 شهیدی که چند روزی میهمان مردم دارالعباده بودند روز سه شنبه و همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) در 15 یادمان در نقاط مختلف استان تشییع و به خاک سپرده شدند که 5 شهید در شهر یزد و 3 شهید در شهرستان تفت، یک شهید در ابرکوه، یک شهید در زارچ، یک شهید در مهریز و یک شهید نیز در بافق بودند.

 

مردم در در شهرهای حمیدیا، محله امامشهر، اکرمیه، آزادشهر، نجف آباد حمیدیا با حضوری که داشتند خاری بر چشم دشمنان شدند به گونه ای که در تشییع پیکر یک شهید گمنام در منطقه آزادشهر یزد بیش از 10 هزار نفر جمعیت حضور داشتند.

 

در شهرستان های دیگر استان نیز این حضور بسیار پرشور بود به نحوی که مردم استان از این حضور و استقبال گرم را گوشزد می کردند.

کد خبر 1242660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha