سرانه ورزشی در ایلام ۹۵ صدم مترمربع است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان ایلام گفت: سرانه ورزش همگانی هم اکنون در استان ۹۵ صدم مترمربع است.

شهاب شهبازی در گفت و  گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام وضعیت سرانه ورزشی استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: سرانه ورزش همگانی استان ایلام در ابتدای دولت سیزدهم ۹۰ صدم مترمربع بوده است بصورتی که میانگین ایده آل سرانه ورزشی کشور ۱.۲ مترمربع می‌باشد و هم اکنون در استان ایلام ۹۵ صدم مترمربع می‌باشد که با افتتاح ۱۱ پروژه تا پایان امسال می‌توان به میانگین ایده آل کشوری رسید.

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان ایلام به ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اشاره کرد و افزود: تمام تلاش خود و همکارانم بر این است که تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی با اولویت اصلی ورزش استان پیگیری شده و با سرعت پیش رود.

 

وی ادامه داد: ارتقای سرانه ورزشی استان را از مهم‌ترین وظایف و تکالیف این اداره کل می‌دانم و در این راستا تمام تلاش خود را خواهم کرد.

 

شهبازی به پروژه مهم استادیوم ۱۵ هزار نفری عدالت ایلام اشاره کرد و افزود: پیرو سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به استان ایلام، مبلغ ۵ میلیارد تومان برای استادیوم ۱۵ هزار نفری مصوب شد و در صورت تخصیص این اعتبار تا پایان سال مالی ۱۴۰۱ استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر ایلام به بهره برداری ۱۰۰ درصدی خواهد رسید.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر پیش بینی زمان تکمیل مجموعه ورزشی عدالت، گفت: پس از کارشناسی‌های صورت گرفته و بر اساس عملیات اجرایی باقیمانده، اعتباری به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل این مجموعه ورزشی مورد نیاز است و در صورت تأمین اعتبار تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ کل مجموعه به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 1242705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha