سیره حضرت فاطمه زهرا (س) باید در بین نوجوانان و جوانان تبیین شود

نخست با اشاره به اینکه سیره حضرت فاطمه زهرا (س) باید در بین نوجوانان و جوانان تبیین شود، گفت: ویژه برنامه های مختلفی با حضور اعضای کانون به مناسبت ایام فاطمیه برگزار و با استقبال خوب آحاد مردم مواجه شد.

مریم نخست به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ایام فاطمیه فرصا مغتنمی برای تبیین سیره حضرت فاطمه زهرا (س) باید در بین نوجوانان و جوانان است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار با اشاره به اینکه ویژه برنامه های مختلفی با حضور اعضای کانون به مناسبت ایام فاطمیه برگزار و با استقبال خوب آحاد مردم مواجه شد، تصریح کرد: 20 بسته معیشتی و کمک مومنانه به همت اعضای کانون و خیرین تهیه و در اختیار خانواده های نیازمند و بی بضاعت قرار گرفت.

 

 

وی افزود: این بسته های معیشتی شامل برنج ایرانی، گوشت مرغ، خرما، رب گوجه فرنگی، روغن مایع، نمک، شکر و سایر اقلام مورد نیاز بود.

 

نخست عنوان کرد: برپایی آئین عزاداری ویژه نوجوانان دختر عضو کانون و تبیین سیره زندگی فاطمه زهرا (س) نیز از دیگر برنامه های فرهنگی به مناسبت ایام فاطمیه بود که در کانون برپا شد.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار افزود: حضور در آئین استقبال و بدرقه شهید گمنام در شهر آبی بیگلو و برپایی آئین وداع با شهدا در مسجد ولیعصر (عج) از دیگر برنامه های ایام فاطمیه با حضور اعضای کانون بود.

 

 

نخست خاطر نشان کرد: اجتماع بزرگ فاطمی نیز با حضور آحاد مردم همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد ولیعصر (عج) برپا و با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید میثاق بسته شد.

 

 

 

کد خبر 1242713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha