برگزاری برنامه‌های دهه بصیرت در ۶ بقعه متبرکه فومن

راستاد از برگزاری برنامه‌های دهه بصیرت در ۶ بقعه متبرکه فومن خبر داد.

حسن راستاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با اشاره به فرا رسیدن یوم الله ۹ روز تجدید میثاق امت با ولایت، اظهار کرد: در دهه بصیرت برنامه های دینی بصیرتی در ۶ بقعه متبرکه شهرستان فومن اجرا خواهد شد.

 

رییس اوقاف و امور خیریه فومن افزود: برنامه های دهه بصیرت با هدف ارتقاء بصیرت دینی سیاسی مردم و بیان تشریح واقعه یوم الله ۹ دی در سطح بقاع متبرکه شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه همزمان با سالگرد اولین شهید فرهنگی استان شهید جعفری در بقعه درویشعلی بوئین برنامه‌ای با سخنرانی مدير کل و پخش صداوسیمای استان گیلان برگزار می‌شود گفت: در سایر بقاع متبرکه هم برنامه‌ها با سخنرانی امام جمعه، فرمانده سپاه، فرماندار وعلمای شهرستان همراه است.

 

راستاد در خصوص روز ۹ دی با بیان اینکه باید ابعاد تاریخی این روز در کشور برای نسل امروز تبیین شود تصریح کرد: ۹ دی به عنوان روز مقاومت، بصیرت و اراده ملت در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده و در سال ۸۸ ملت نشان دادند که نمی گذارند افراد بیگانه برای این ملت و کشور تصمیم گیری کنند.

 

رییس اوقاف و امور خیریه فومن خاطرنشان کرد: در واقع حماسه ۹ دی نشان داد که مردم تا پای جان برای حفظ کشور و اصول انقلاب اسلامی ایستاده اند تا هر گونه اقدام دشمنان را سرکوب کنند .

 

کد خبر 1242766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha