واحدهای تولیدی برتر در سطح استان تهران مورد تقدیر قرار خواهند گرفت

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران گفت: واحدهای تولیدی برتر که در راستای اقتصاد مقاومتی فعال هستند در سطح استان تهران مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، مهدی علمدار مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران در آستانه دهه مقاومت و ایثار در جمع خبرنگاران گفت: بی گمان اقتصاد مقاومتی راهبرد رهایی بخش نظام اقتصادی کشور از تلاطم‌های داخلی و خارجی و عناد و دست اندازی دشمنان و تضمین ثبات، رشد و پیشرفت کشور است.

 

وی افزود: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران در راستای اجرای بند 20 اصول اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و همچنین بر اساس سند اعتلای ده ساله سازمان بسیج مستضعفین طرح شناسایی، ارزیابی و اعطای نشان اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار داده است.

 

علمدار رویکرد سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران را برپایه اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها دانست و تصریح کرد: این سازمان با بهره گیری از جریان نخبگی ,فعال. در این حوزه و با آموزش ارزیابان طرح نشان اقتصاد مقاومتی با رویکرد شناسایی واحد های تولیدی در تراز انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان های استان تهران فعالیت آموزشی خودرا آغاز کرده است.

 

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران ادامه داد: رزمایش بزرگ طرح نشان اقتصاد مقاومتی با الگو سازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات و ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت کالا و خدمات و همچنین گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد های تولیدی و خدماتی در دی ماه سال جاری آغاز شده و واحد های شناسایی شده مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

 

وی در پایان با تقدیر از واحدهای تولیدی استان تهران اظهار داشت: در این طرح نفرات برتر واحد های تولیدی در سطح شهرستان ها و استان ضمن برگزاری مراسمی بزرگ با حضور مسئولین شهرستانی و استانی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و فرماندهان محترم حوزه های بسیج کارگری و کارخانجات در شهرستان های استان تهران مجری طرح نشان اقتصاد مقاومتی خواهند بود.

کد خبر 1242778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha