فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده توطئه های دشمن است

حجت الاسلام هاشمی، بر ضرورت ثبت و ضبط تاریخ شفاهی خانواده شهدا، گفت: این مهم لازمه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با توطئه های دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت الله هاشمی، امروز(7دی)، در جلسه هماهنگی اجرای طرح تاریخ شفاهی خانواده شهدا در سطح استان، اظهارداشت: در راستای ثبت و ضیط تاریخ شفاهی خانواده شهدا تاکنون کم کاری صورت گرفته است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با تأکید بر اینکه با اقدامات جهادی باید کم کاری های گذشته جبران شود، افزود: ثبت و ضبط خاطرات خانواده شهدا در راستای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن نقش آفرین بوده و امری ضروری است.

 

وی عنوان کرد: تاریخ شفاهی خانواده شهدا یک دستور از جانب مقام معظم رهبری است و همه ما در این زمینه وظیفه سنگینی بر دوش داریم.

 

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه امروز دشمن جنگ ترکیبی به راه انداخته و باور و اعتقادات جوانان را هدف قرار داده است، بیان کرد: باید وارد میدان عمل شویم و جلوی توطئه های دشمن بایستیم.

 

وی اظهارکرد: ثبت و ضبط و ترویج خاطرات والدین شهدا امری مهم و اثرگذار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقابله با توطئه های دشمن در این جنگ ترکیبی است.

کد خبر 1242838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha