مراسم بزرگداشت ۹ دی در استان سمنان برگزار خواهد شد

مراسم های یوم الله ۹ دی هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت در هشت شهرستان استان سمنان اعلام شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی هرساله برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره حرکت حماسه گونه مردم ایران در۹ دی ۸۸ در پی هتک حرمت آشوبگران به عاشورای سال ۸۸ برگزار می‌شود.

 

با توجه به اینکه جهاد تبیین محور برنامه‌های ۹ دی  درسالجاری است، در استان سمنان وبه تبع آن مرکز این استان برنامه‌های بصیرتی و تبیینی برای هفته بصیرت و نهم دی پیش بینی شده است.

 

برخی از مساجد سمنان همزمان با یوم الله ۹دی هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت، مانند مسجد النبی جهادیه عابدینه امشب با همراه با نماز مغرب وعشاء، مسجد پنج تن آل عبا(ع) پنجشنبه ۸ دی ماه همراه با نماز مغرب وعشاء، مسجد عابدینه ساعت جمعه ۹ دی همراه با نماز مغرب وعشاء برنامه تدارک دیدند.

 

همچنین اجتماع مردم ولایت مدار سمنان در روز ۹دی در مسجد امام خمینی(ره) سمنان برگزار خواهد شد.

 

دو مراسم محوری ۹ دی در شهرستان شاهرود ،پنجشنبه هشتم دی همراه با نماز مغرب و عشا در مدرسه قلعه و همچنین جمعه نهم دی ساعت ۱۰ صبح در مصلی نماز جمعه با حضور پرشور مردم برگزار می شود.

 

 جمعه نهم دی ساعت ۱۱ در مصلی نماز جمعه و شنبه دهم دی همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع روستای جزن برنامه‌های محوری ۹ دی در دامغان برگزار می‌شود.

 

در گرمسار نیز مراسمی همزمان با پنجشنبه هشتم دی همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع برگزار می‌شود و در سرخه نیز شاهد برگزاری مراسم با شکوهی همزمان با روز جمعه نهم دی ساعت ۱۱ در حسینیه شهدا خواهیم بود.

 

مراسم محوری ۹ دی در آرادان همزمان با جمعه نهم دی ساعت ۱۱ مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار می‌شودوجمعه نهم دی همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن مجتبی (ع) مهدی شهر شاهد برگزاری مراسم محوری ۹ دی خواهیم بود.

 

دستاوردهای حضور حماسی و معجزه‌گون ملت ایران در ۹ دی ۱۳۸۸ اقتدار و استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را نزد دوستان و دشمنان افزایش داد و به جهانیان ثابت کرد مردم و حکومت در ایران اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان ظرفیت، اقتدار و هوشمندی برخوردارند که هر توطئه و فتنه شیطانی دشمنان را با هر سطح از پیچیدگی و فریبندگی خنثی و آمریکای جنایت‌کار و همدستان او را به فضل الهی، زمین‌گیر می کنند.

 

نهم دی ماه سالروز عهد ملت با ولایت و همچنین سیلی محکم ملت مسلمان ایران بر دهان دشمنان است.

 

امسال مردم ارزشی ایران اسلامی مانند گذشته در روز نهم دی ماه با حضورشان آبی بر آتش دشمنان می‌ریزند؛ ملت ایران اسلامی امسال نیز مانند سال‌های گذشته در بزنگاه‌ها، حضور پرشوری خواهند داشت.

کد خبر 1242841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha