توطئه های دشمن با هوشیاری مردم خنثی شد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه توطئه های دشمن با هوشیاری مردم خنثی شد، گفت: هدف دشمن سرنگونی نظام و انقلاب بود که این برنامه دشمن با هوشیاری مردم با شکست مواجه شد.

حجت الاسلام اکبر احمدپور در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به اهداف دشمن در براندازی نظام گفت: دشمن از آغاز انقلاب تا امروز در حال طراحی توطئه علیه مردم، کشور، انقلاب و نظام بوده است؛ هر دوره ای که دشمن شکست خورده است مجددا طرح و برنامه دیگر در این زمینه در پیش گرفته است.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برنامه اخیر وسیع ترین و پیچیده ترین طراحی دشمن بوده است که عوامل مختلف در آن نقش داشت که یعنی بعد رسانه ای، فرهنگی و تبلیغی و اقتصادی و نظامی را در طرح جدید دیدیم و عنوان جنگ ترکیبی و شناختی برای آن درست است. دشمن از همه ابعاد و روش ها استفاده کرد که شاید بتواند کشور و ملت را به زانو دربیاورد.

 

وی ادامه داد: دشمن دو هدف عمده داشت؛ مرحله اول این بود که اگر بتواند نظام را سرنگون و کشور را دچار بحران و مشکل کند و اگر نتواند به این هدفش برسد حداقل نظام را تضعیف کند که نظام نتواند اهداف، سیاست ها، نقشه ها و اهداف خودش را در حوزه داخلی منطقه و جهانی دنبال کند.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم به خوبی در برابر این طراحی و توطئه چند جانبه دشمن ایستادند و مقاومت کردند و در نتیجه این برنامه دشمن را نیز با وقار و متانتی که از خودشان به خرج دادند، خنثی کردند.

کد خبر 1242848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha