دانش آموزان ما نیازمند کار محتوایی و معرفت شناسی هستند/ از دانش آموزان غافل شده ایم

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در بخش آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان ما نیازمند کار محتوایی و معرفت شناسی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امام جمعه یزد پیش از ظهر امروز در نشست شورای سیاستگذاری فعالیت های ستاد مهدویت استان گفت:  ما کف خیابان نوجوانان را دیدیم و اگر بیشتر می شد ناامیدی بوجود می آمد و چرا اینها چیزی نمی دانند و از دین و مهدویت آگاهی ندارند و رسانه های بیگانه را وحی منزل می دانند.

 

وی افزود: ما این همه حرکت کردیم اما آخرش این نتیجه دهد برای ما سخت است و باید فکر دیگری کنیم.

 

امام جمعه یزد گفت: ما باید برای امام زمان (عج) دعای ندبه بخوانیم و منتظر واقعی باشیم  و باید روی برخی از مسایل و اقدامات کار کنیم.

 

وی افزود: ما نتوانستیم هنوز مسأله حکومت اسلامی خود و محتوا و واقعیت را به خودمان بشناسانیم و هنوز بسیاری از افراد حرف های دیگران را مطرح می کنند.

 

امام جمعه یزد بیان کرد: ما در همه کارهای مذهبی دور خودمان می چرخیم اما باید فراتر از محله ها حرکت کنیم و در بخش های مانند آموزش و پرورش کار کنیم.

 

وی بیان کرد: ما بیش از ۲۸۰ هزار دانش آموز در استان داریم که هیچ آگاهی ندارند و تنها به درس و کتاب درسی توجه دارند در حالی که باید روی این جمعیت کار کنیم.

 

آیت الله ناصری ادامه داد: ما باید خود و حکومت اسلامی و انقلاب را معرفی کنیم و معرفت شناسی داشته باشیم.

 

وی گفت: اتفاقات اخیر به نوعی گوشمالی خدا به ما است که نشان دهد هنوز کاری نکرده ایم و باید بیشتر کار کنیم و بر اساس فکر و عقل گام برداریم.

 

آیت الله ناصری گفت: ما هیچ برنامه ریزی برای دانش آموزانمان اجرا نکرده ایم در حالی که دشمنان در حال کار کردن هستند.

 

وی افزود: ما معرفت و خداشناسی کم داریم و باید به فرزندان خود هویت داده و خدایی کنیم و باید بدانیم که دشمن رو این نقطه انگشت گذاشته است.

 

امام جمعه یزد ادامه داد: دستگاه های مختلف مانند شورای شهر و شهرداری و آموزش و پرورش و ... همکاری کنند و در جهت تفکر و تعقل گام بردارند.

 

وی افزود: برای مهدویت باید معرفت بچه ها را بالا برد و شناخت مهدوی و حکومت اسلامی را به عنوان روشی به جامعه ارایه دهیم.

 

آیت الله ناصری بیان کرد: ما باید در مدارس خداشناسی و علم خداشناسی مورد توجه قرار دهیم تا دانش آموزانمان هویت پیدا کنند.

 

 

کد خبر 1242861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha