رحمانیت خداوند را برای رسیدن مردم به تبیین در جامعه تجلی دهیم

حجت الاسلام شکری گفت: اگر بنا است جامعه ما به تبیین برسد و قدرت تشخیص حق از باطل و خیر از شر را داشته باشند باید رحمانیت خداوند را تجلی دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری عصر امروز (۷ دی) در جلسه هیئت اندیشه ورز ایثارگران و هم اندیشی و توانمندسازی تشکل های شاهد و ایثارگر استان اظهار کرد: آزادگان و جانبازان به اقتدای پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) پناهگاه جامعه هستند.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه شما باید همچنان پناهگاه فکری و فرهنگی مردم در مقابل مستکبرین بمانید، افزود: اگر دیروز در جنگ نظامی دشمن ما شهید می دادیم امروز دشمن با بمباران های تبلیغاتی و دروغ پراکنی جوانان ما را فاسد می کند.

 

حجت الاسلام شکری با تأکید بر اینکه باید مسائل ضروری جامعه برای نسل جوان تببین شود، افزود: ۴۲ سال است که در تحریم استکبار جهانی هستیم تا صدا همه از ایثارگر تا توده مردم دربیاید و دستاوردهای نظام اسلامی نادیده گرفته شود و در کمال پرویی با رژیم منحوس پهلوی مقایسه کنند!

 

وی با اشاره به اتحاد دشمن برای شکست ملت ایران اسلامی، ادامه داد: اگر بنا است جامعه ما به تبیین برسد و قدرت تشخیص حق از باطل و خیر از شر را داشته باشند باید رحمانیت خداوند را تجلی دهیم.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  با بیان اینکه اگر اطاعت از رسول را مقدم نداریم تابع فرعون زمان و نفس خواهیم شد و در راستای استکبار جهانی عمل خواهیم کرد، افزود: کسی که می خواهند رحمانیت خداوند را در جامعه تجلی دهد باید مثل خداوند به مردم نزدیک و پناهگاه آنان باشد.

 

حجت الاسلام شکری تأکید کرد: باید سراغ تبیین حق از باطل و خیر از شر برویم و بعد پاسخگو و رفیق و دلسوز مردم باشیم.

 

وی با اشاره به اهمیت انجام کارهای فرهنگی در جامعه، گفت: بعضی از تعلقات و کارهای ما مثل غل و زنجیر است و نمی گذارد جامعه حرکت کند و باید موانع کمال خانواده شناسایی و رفع شود.

 

نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه انقطاع نسلی حاصل وادادگی است، تصریح کرد: کارهای فرهنگی با مسئولیت اجتماعی توأم باشد در غیر این صورت مدیریت از قشر خاصی که مدیریت هزینه دارند کاری عبث خواهد بود.

 

حجت الاسلام شکری بیان کرد: اگر راه استقامت و شهدا را ادامه ندهیم مشکلات آغاز خواهد شد.

 

ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: بازنگری در مشاورین دستگاه های اجرایی با کمک استانداری در دستور کار است تا افراد با انگیزه مسئولیت را بر عهده بگیرند.

 

وی در پایان افزود: هدف اصلی ما این است از ظرفیت و ایده های ایثارگران برای حل مشکلات خود این قشر استفاده شود.

 

 

کد خبر 1242870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha