مراسم بزرگداشت یوم الله ۹دی در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار می شود

حجت الاسلام ناصر آقایی گفت: مراسم بزرگداشت یوم الله ۹دی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ارومیه با حضور مردم ولایت مدار این شهرستان برگزار می شود .

حجت الاسلام ناصر آقایی در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه گفت: مردم ولایت مدار این استان بارها و بارها ولایی بودن خود را ثابت کرده اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه و در ساعت۱۰:۳۰ با حضور اقشار مختلف مردم روز جمعه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره با بصیرت و آگاهی مثال زدنی که دارند، فتنه ها را خنثی کرده اند، تصریح کرد: ما به تمام دنیا ثابت کرده‌ایم که همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستیم.

این مسوول خاطرنشان کرد: سخنران مراسم یوم الله ۹ دی «حجت الاسلام محمد ابوالقاسم دولابی» عضو مجلس خبرگان رهبری است. حجت الاسلام آقایی گفت: «میثاق مردم با رهبری و مقابله با جنگ ترکیبی» شعار محوری یوم الله نهم دی عنوان شده است.

گفتنی است, برگزاری رویدادهای جذاب هنری، کرسی‌های آزاد اندیشی، برگزاری پویش سراسری سوره «صحف»، اطلاع رسانی مناسب از طریق ادارات، روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در فضای مجازی، بهره گیری از تشکل‌های دانشجویی و دانش آموزی و تبلیغات محیطی از جمله برنامه‌ها و اقدامات در راستای گرامیداشت حماسه نهم دی در آذربایجان غربی است.

کد خبر 1242886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha