حماسه ۹ دی نماد بصیرت و ولایت مداری ملت ایران است

ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با صدور بیانیه ای ۹ دی را یوم الله به یاد ماندنی و حماسه آفرینی مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی و نماد ولایت‌مداری ملت دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در بیانیه خود در گرامیداشت حماسه ۹ دی آورده است: ۹ دی یوم الله به یاد ماندنی و حماسه آفرینی مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی است. اجتماعات حماسه آفرینی نظیر ۹ دی نشان می‌دهد که مردم پای انقلابشان که بر پایه دین داری، اعتقادات اسلامی و مسیر ترسیم شده توسط اهل بیت (علیهم السلام) شکل گرفته، ایستاده اند. همانطوری که حضور و دفاع شان از اسلام عزیز در مقابل توطئه ها و فتنه هایی که اخیرا توسط ایادی کفر و طاغوت در این کشور اسلامی شکل گرفته، کاملا مشهود است و نشان دهنده روحیه مقاومت بی نظیر مردم این کشور اسلامی است که حقا چهره درخشان تاریخ اسلام در عصر معاصرند.


و علت این ایستادگی در میان سختی ها، فتنه ها و جنگ ها، دفاع از اسلام عزیز است و نشان می دهد مردم ما نگاه شان و افق دیدشان به آنچه در دستان امثال قارون است، نیست، به آیه مبارکه «وَلَا تَمُدَّنَّ عَيْنَيْكَ إِلَىٰ مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِنْهُمْ زَهْرَةَ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا لِنَفْتِنَهُمْ فِيهِ ۚ وَرِزْقُ رَبِّكَ خَيْرٌ وَأَبْقَىٰ»(آیه 131 طه) معتقدند و می‌دانند که در کنار اسلام ماندن چه اندازه ارزشمند است تا اینکه بخواهند در حسرت آنچه باشند که جزء ظواهر تمدن پوشالی غرب است و در این امتحان الهی سربلند و پیروز هستند.


امروز مستکبرین عالم به خوبی می دانند که تنها نیرویی که می تواند آنان را از صحنه‏‎ ‎‏خارج کند، اسلام است، لذا تصمیم گرفته اند که به هر وسیلۀ ممکن آن را در ایران که مرکز اسلام‏‎ ‎‏ناب محمدی است نابود کنند. اما حضور پرشور مردم عزیز ما خنثی کننده این توطئه ها و فتنه ها بوده و هست و ما در نهم دی ماه سال هشتاد و هشت در سطح کشور و هشتم دی ماه همان سال در استان گیلان شاهد این حضور پرشور بوده ایم. و اما مسئولین نباید از مسئولیت بزرگ خودشان یعنی دستیابی به اهداف عظیم انقلاب که ایجاد حکومت جهانی اسلام است، غافل بشوند، با اینکه دولت جمهوری‏‎ ‎‏اسلامی باید تمامی سعی و توان خود را در ادارۀ هر چه بهتر مردم بنماید، اما اگر مسائل اقتصادی و مادی لحظه ای مسئولین را از وظیفه ای که بر عهده دارند‏‎ ‎‏منصرف کند، خطری بزرگ و خیانتی سهمگین را به دنبال دارد.

 

ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با التزام به اصل ولایت فقیه و پایبندی به آرمان‌های امام راحل و شهدای ایران اسلامی در مراسم بزرگداشت «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» شرکت کرده و از مردم شهید پرور و همیشه در صحنه می‌خواهد تا بار دیگر برای تجدید میثاق با ولایت و انزجار و محکومیت توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی همانند سیلی خروشان در این مراسم سیاسی و معنوی شرکت پرشور داشته باشند.

کد خبر 1242918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha