انتقاد یک نماینده مجلس از غیرواقعی بودن آمار شاخص های توسعه خراسان شمالی

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی به شدت از ارائه آمار اشتباه و غیرواقعی از شاخص‌های توسعه استان انتقاد کرد.

سیدمحمد پاکمهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارداشت: ارائه آمار اشتباه سبب شد تا پیگیری‌های ما برای جذب منابع ملی برای استان بی نتیجه بماند.

 

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی افزود: در پیگیری برای جذب منابع ملی، اعلام شد که میزان بهره مندی مردم خراسان شمالی از آب آشامیدن، 86 درصد است این در حالی است که این شاخص پایین تر است.

 

وی با انتقاد از اینکه سهم خراسان شمالی از دریافت اعتبارات ملی کم است، گفت: خراسان شمالی 1.1 درصد از جمعیت کشور را به خود اختصاص داده اما کمتر از هشت دهم درصد منابع ملی دارد.

 

نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی همچنین با تاکید بر لزوم توجه به پیشگیری در مدیریت بحران افزود: اگر مدیریت پیش از بحران مناسب باشد و انجام اقدامات پیشگیرانه مورد توجه باشد، سبب می شود هزینه های کمتر تحمیل شود.

 

پاکمهر با انتقاد از اینکه در این شرایط خشکسالی، صنایع بزرگ استان از منابع آبی بکر استفاده می کنند، گفت: صنایع استان باید پساب فاضلاب را جایگزین آب چاه ها کنند.

 

 

کد خبر 1242951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha