حماسه ۹ دی یادآور آگاهی ملت ایران در راستای تجدید میثاق با ولایت است

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان با صدور پیامی مشترک به مناسبت حماسه هشتم و نهم دی این ایام را یادآور آگاهی ملت ایران و گیلان در راستای تجدید میثاق با ولایت توصیف کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت و اسدالله عباسی استاندار گیلان به مناسبت سیزدهمین سالگرد حماسه هشتم و نهم دی که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت پیامی صادر کردند.

در متن این پیاک آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هشتم و نهم دی‌ماه یادآور حرکت حماسی و آگاهی ملت ایران به ویژه مردم با بصیرت گیلان در راستای تجدید میثاق با ولایت و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

غیرت دینی و شور و شعور انقلابی ملت ایران در نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ در حرکتی خود جوش، بعد از حرمت شکنی روز عاشورا و اهانت به مقدسات، بساط فتنه و فتنه‌گران را در هم پیچید و به دنیا نشان داد که آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هیچ‌گاه فراموش شدنی نیست و شیعه و سنی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی دچار شک و تردید نیستند.

دشمنان ملت ایران و طراحان این فتنه با حمایت و هدایت استکبار جهانی و کشورهای سلطه‌جو که زخم خورده‌ی انقلاب اسلامی هستند از آن زمان تاکنون، بواسطه داشتن اهداف پلید خود، همواره درصدد ضربه به کشور ایران بوده و برای تحقق نقشه و توطئه‌هایشان، زمینه‌ها و مقدمات فراوانی را چیده‌اند که نمونه آن را در اغتشاشات اخیر در قالب پروژه کشته‌سازی، ایجاد ناآرامی و بر هم زدن امنیت و دامن زدن به اختلافات مذهبی و قومی را مشاهده کردیم.

نهم دی‌ماه امسال که در آستانه سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مصادف با ایام فاطمیه است با واکاوی سیره و منش این فرمانده دلاور و اهل بیت (علیهم‌السلام) در می‌یابیم که وحدت، اتحاد، انسجام و تبعیت از ولایت فقیه، رمز موفقیت ملت ایران در برابر فتنه‌گران و مزدوران ضدانقلاب است و راه پیشرفت و سربلندی با تکیه بر این اصول بنیادین، هموارتر خواهد شد.

این‌جانبان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سیزدهمین سالگرد حماسه پرشور هشتم و نهم دی، از همه هموطنان و به‌ویژه مردم شریف و انقلابی استان گیلان دعوت می‌کنیم تا ضمن حضور گسترده در مراسم این یوم‌الله، بار دیگر با آرمان‌های مقدس انقلاب اس

کد خبر 1242953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha