شکوه ۹ دی، حماسه ای جاویدان در تاریخ ایران اسلامی است

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: شکوه ۹ دی، حماسه ای جاویدان در تاریخ ایران اسلامی است که توسط مردم رقم زده شد.

حجت الاسلام کاظم حریف در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: 9 دی یکی از روزهایی است که مردم با بصیرت و آگاهی و حضور به موقع در صحنه تمام فتنه های دشمنان را نقش برآب کردند که به همین دلیل که نشانه بصیرت مردم ایران است به نام روز بصیرت نام گذاری شد.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان عنوان کرد: مردم فهیم و آگاه در این روز جریان ها را تحلیل کردند و با حضور به موقع در صحنه نسبت به دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی به پاخاستند؛ همانطور که در هشت سال دفاع مقدس هزینه پرداخت کردند و شهدای بسیاری تقدیم نظام اسلامی شد.

 

حجت الاسلام حریف خاطرنشان کرد: عرصه بصیرت و آگاهی و مقابله با فتنه و توطئه های دشمنان برای جوانان باید بازگو شود چرا که دشمن یک جنگ همه جانبه را علیه جوانان انجام می دهد و  جوانان در یک محاصره تبلیغاتی فضای مجازی قرار گرفتند.

 

وی اضافه کرد: جوانان بیش از پیش باید وارد عرصه جهاد تبیین شوند و نسبت به آگاهی بخشی و روشنگری جامعه ورود پیدا کنند و به صورت جهادی کار را انجام دهند و با توان مضاعف نقش آفرینی کنند.

 

وی با اشاره به نقش موثر بانوان در این عرصه ها تصریح کرد: بانوان نقش موثری در عرصه های جهادی داشتند و هر جا حضور داشتند موقعیت های خوبی کسب کردند و نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان بیان کرد: امسال، نهم دی در روز جمعه قرار گرفته است و پس از اقامه نماز جمعه مراسم راهپیمایی از محل مصلی امام خامنه ای به سمت میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

 

حماسه ۹ دی، یا راهپیمایی ۹ دی، حضور و راهپیمایی مردم ایران در ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ در حمایت از جمهوری اسلامی ایران مقابل فتنه ۸۸ بود. خاموشی فتنه ۸۸، حفظ انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی ایران از مهم‌ترین دستاوردهای این حماسه به شمار می رود.

کد خبر 1242962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha