مراسم بزرگداشت «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در گیلان آغاز شد

همزمان با فرا رسیدن ۹ دی، مراسم بزرگداشت «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در سراسر گیلان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، ۹ دی نماد ارادت مردم عاشورایی ایران به امامت، منشور هدایت و سرلوحه‌ بیداری نسل‌های آینده است که با نگاه به آزمون بصیرت و بیعت عاشقانه پدران و مادرانشان در تلالؤ نورانیت حضور بی‌دریغ و عزمی راسخ، چشمان فتنه را در این روز بزرگ کور کردند و به تمامی فتنه گران داخلی و توطئه‌گران خارجی فهماندند که همیشه بیدار و در صحنه‌اند و پاسدار واقعی میراث گران سنگ بنیان‌گذار جمهوری اسلامی هستند.

 

همزمان با فرا رسیدن ۹ دی، مراسم بزرگداشت «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» امروز (پنج‌شنبه، ۸ دی) در سراسر شهرهای استان آغاز شد. این مراسم در شهر رشت در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری) در حال برگزاری است.

 

این مراسم که با حضور گسترده و پرشور مردم بصیر و انقلابی رشت همراه است با سخنرانی سردار پاسدار دکتر عبدالله ضیغمی، جانشین فرماندهی‌ کل در قرارگاه رسانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. 

 

این حضور حماسی پاسخی قاطع به دسیسه‌های پایان‌ناپذیر استکبار جهانی، جنایات کورکورانه گروهک‌های تجزیه‌طلب و مخل امنیت ملی و همچنین اقدامات هنجارشکنانه اغتشاشگران داده و برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات گیلانیان غیور و ولایتمدار می‌افزاید.

 

گفتنی است، مردم ولایتمدار گیلان در فتنه سال ۸۸ یک روز زودتر از ملت ایران اسلامی به پا خواستند و با حضور در حماسه ۸ دی نگذاشتند فتنه‌گران به اهداف شیطانی خود برسند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1242967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha