۹ دی، یک حماسه ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه ۹ دی یک حماسه ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است، گفت: در این روز مردم به صحنه آمدند و موجب شدند دشمن آرزوی خود را که سرنگونی نظام بود، به گور ببرد.

حجت الاسلام علی ناصر درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با اشاره به انقلاب سال 57 و تشکیل جبهه حق در برابر جبهه باطل اظهار کرد: وقتی جبهه باطل این جبهه را در برابر خود دید به دنبال ضربه زدن و سرنگونی آن برآمد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ایران در عصری به پیروزی رسید که تمام کشورهای جهان در برابر قدرت های غرب و شرق سر فرود آورده بودند، گفت:قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران در شرایطی بود که حتی برای تغییر یک مسئول باید از سفیر انگیس اجازه می گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به بسیاری از کشورهای جهان ثابت کرد که ایران در برابر هیچ کشوری سرفرود نمی آورد، گفت: همین اقتدار ایران اسلامی موجب شد تا دشمنان از هر فرصتی برای لطمه زدن به این کشور استفاده کنند.

 

این مسئول به توطئه هایی چون ترور شخصیت های اول کشور، حضور منافقین در کشور، جنگ تحمیلی ایران و عراق و آغاز شبیخون فرهنگی پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر نیز جنگ ترکیبی بر علیه ایران اسلامی آغاز شده است.

 

حجت الاسلام ناصر با تاکید براینکه پیشرفت ایران اسلامی علیرغم تمام محدودیت های موجود همچون خاری در چشم دشمنان است، گفت: در فتنه سال 88 دشمن با شعار تقلب تلاش کرد تا این نظام را سرنگون کند ولی وقتی خط قرمزهای مردم همچون توهین به پرچم، قرآن، مساجد و اعتقادات دینی زیر سوال رفت مردم بصیر ایران دشمنان را شناخته و راه خود را از آنان جدا کردند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه 9 دی یک حماسه ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است، گفت: در این روز مردم به صحنه آمدند و موجب شدند دشمن آرزوی خود را که سرنگونی نظام بود، به گور ببرد.

 

وی با اشاره به اینکه اتفاقات اخیر در کشور نیز ریشه در تفکرات دشمن در سرنگونی نظام دارد، گفت: امروز دشمن با شعار حجاب و کشته سازی به میدان آمده است ولی حضور مردم در عزاداری های فاطمیه و استقبال از شهدای گمنام بار دیگر به دشمن ثابت کردند که هنوز پای آرمان های امام و شهدا ایستاده اند و دشمن خواب براندازی نظام را به گور خواهد برد.

 

حجت الاسلام ناصر با اشاره به اینکه حماسه 9 دی فرصت مناسبی برای تبیین وقایع اخیر است، گفت: به همین منظور ویژه برنامه هایی در قالب فضاسازی شهری و اجرای برنامه در فضای مجازی و شبکه شاد پیش بینی شده است.

 

وی ادامه داد: ویژه برنامه حماسه 9 دی امشب ساعت 20 با سخنرانی ححت الاسلام سید احمد میرعبادی و شعرسرایی کلامی و مداحی مهدی رسولی در گلزار شهدای پایین زنجان برگزار خواهد شد.

کد خبر 1242975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha