توطئه دشمن در ۹ دی با بصیرت و دینداری مردم ایران خنثی شد

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در روز نهم دی نقاب ها کنار رفت و چهره واقعی فتنه گران نمایان شد گفت: حماسه نهم دی سال ۸۸ پاسخی دندان شکن در برابر حربه های زنگ زده فتنه گرانی بود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛حجت الاسلام سید علی موسوی گفت: یوم الله 9دی در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تصریح کرد: در این روز ماندگار و تاریخی ملت انقلابی همیشه در صحنه ایران اسلامی با خروش به هنگام و قاطع، سیلی محکمی بر چهره ظلمانی فتنه گران سال ۸۸ زدند و با حضورِ سیل آسای خود، دشمنان خبیث اسلام را منکوب کردندو قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(دامت برکاته) را شاد کردند.

 

وی نهم دی، را روز بصیرت و میثاق مجدّد امّت با ولایت دانست و گفت: یوم الله ۹ دی، عظمت انقلاب اسلامی و نظام مقدّس جمهوری اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشید.

 

حجت الاسلام موسوی در آستانه  این واقعه ی بزرگ، ضمن پاسداشت یوم الله ۹ دی، بار دیگر بر صیانت مستمر ملت انقلابی و عاشورایی میهن اسلامی، در راستای حراست از ارزش های دین مبین اسلام و این نظام الهی تأکید و از امت ولایت مدار و همیشه در صحنه ی جهت حضور در مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی دعوت بعمل آوردوگفت: مردم در سالگرد نهم دی با حضور پرشور در راهپیمایی بار دیگر با آرمانهای امام راحل و رهبر انقلاب بیعت کرده و اعلام می کنند که فتنه و فتنه گر در ایران جایی ندارند.

 

به گفته وی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان همراه با مردم انقلابی با حضور باشکوه خود در بزرگداشت ۹ دی ثابت می‌کنند همواره در خط رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و این یکپارچگی را در مراسم ۹ دی به نمایش می‌گذارند.

 

مراسم محوری گرامیداشت یوم الله ۹ دی در سمنان فردا جمعه ساعت ۱۰:۳۰  در مسجد امام خمینی (ره) قبل از اقامه نماز جمعه برگزار می شود.

کد خبر 1242980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha