مجتمع های فرهنگی شرق استان کرمان نیازمند تکمیل است

نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجتمع های فرهنگی در چهار شهرستان شرقی استان نیاز به تکمیل دارد که اگر انجام شود بخشی از کارهای فرهنگی حل می شود زیرا امروز همه اذعان داریم برای کار فرهنگی هم امکانات بیشتر و هم تلاش جدی تری نیاز است‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بم؛ حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، پنجشنبه(۸دی) در نشست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شرق استان گفت: شهرستان بم امروز به چهار شهرستان تقسیم شده و یک شهرستان نیز به زودی تاسیس می شود.

 

 

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی افزود: شرق استان با جمعیتی قریب ۶۰۰ هزار نفر؛ مردمی انقلابی و خونگرم و متدین و بسیار زحمتکش دارد که عمده فعالیت آنان کشاورزی و آن هم در محصول خرما است.

 

 

 

وی اظهار کرد: البته تلاش شده از تک محصولی خارج بشویم و برای همین گلخانه ها روز به روز بیشتر می شود با اینکه در شرایط بد آبی هستیم.

 

 

 

حجت الاسلام غضنفرآبادی با اشاره به اینکه صنایع خودروسازی بم به عنوان یک قطب محسوب می شود؛ افزود: دولتمردان باید در این منطقه حضور یافته و زحمات انجام شده در صنعت را ببینند.

 

 

 

وی ادامه داد: مجتمع های فرهنگی در چهار شهرستان شرقی استان نیاز به تکمیل دارد که اگر انجام شود بخشی از کارهای فرهنگی حل می شود زیرا امروز همه اذعان داریم برای کار فرهنگی هم امکانات بیشتر و هم تلاش جدی تری نیاز است‌.

 

 

این نماینده مجلس گفت: متاسفانه چه باور بکنیم یا نکنیم هر چه جوانان از اینترنت فاصله داشتند وضعیت آنان بهتر بوده و امروز نه با یک هجمه فرهنگی در فضای مجازی که با تار و مار فرهنگی مواجه هستیم.

 

 

 

وی در پایان با اشاره به ۹ دی اظهار کرد: مردم بم در مواجهه با فتنه ها همیشه هوشمندانه و آگاهانه و با بصیرت برخورد کردند و همیشه همراه انقلاب بودند و کمتر حوادث ناگواری در این شهرستان داشتیم.

کد خبر 1242981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha