آئین گرامیداشت ۹ دی در مصلی اردبیل برگزار می شود

حجت الاسلام باقری گفت: آئین گرامیداشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از ساعت ۱۰:۳۰ در مصلی اردبیل برگزار می شود.

حجت الاسلام حسن باقری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آئین گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از ساعت 10:30 در مصلی اردبیل برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: حجت الاسلام ولی نظرپور با موضوع جهاد تبیین محور بصیرت و روشنگری سخنران ویژه این مراسم معنوی خواهد بود.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: این مراسم معنوی با حضور پیکر یک شهید گمنام برگزار خواهد شد و پس از مراسم عموم مردم با این پیکر شهید گمنام تجدید میثاق خواهند بست.

 

حجت الاسلام باقری ادامه داد: گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) در این مراسم به اجرای سرودهای انقلابی خواهد پرداخت و در پایان مراسم نیز قطعنامه اعلام همبستگی مردم استان اردبیل با ولایت قرائت خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم انقلابی و ولایی اردبیل با شعارهای انقلابی و دشمن شکن «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» با آرمان های انقلاب و ولایت تجدید میثاق خواهند بست و نشان خواهند داد که هر چه در توان دارند در طبق اخلاص برای دفاع از آرمان های انقلاب فدا خواهند کرد.

 

حجت الاسلام باقری افزود: از همه آحاد مردم ولایی شهر اردبیل دعوت می شود تا با حضور در این مراسم معنوی نشان دهند که از آرمان های انقلاب و اسلام دفاع می کنند.

 

کد خبر 1242989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha