ضرورت استفاده از ظرفیت نخبگان در جلسه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر

حجت الاسلام نقوی گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان در مسائل فرهنگی و جلسات امر به معروف و نهی از منکر می تواند راهگشا باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، حجت الاسلام مهدی نقوی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان که امروز ( پنج شنبه، ۸ دی) در دفتر امام جمعه برگزار شد، با تاکید بر کیفیت و اهتمام اعضای ستاد در این جلسات، گفت: جلسات ستاد امر به معروف باید منظم‌تر و به صورت ماهانه یا حداقل ۴۵ روز یکبار برنامه ریزی شود.


امام جمعه شهرستان لنگرود با بیان اینکه در مسائل فرهنگی و جلسات امر به معروف و نهی از منکر از ظرفیت و نظرات نهادهای مردمی و نخبگان استفاده شود، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت طیف های مختلف اصناف و بازاریان و نیروهای جوان و باتجربه و متدین در جلسات می تواند راهگشا باشد.



وی با اشاره به اینکه برای هر نهادی از خود آن نهاد، ظرفیت ها کشف و استفاده شود، اذعان کرد: نگاه مردم به امر به معروف باید به گونه ای باشد که مشکل مردم حل شده باشد و ستاد امر به معروف باید گره گشا باشد.



حجت الاسلام نقوی با اشاره به اینکه فضای مجازی خود را همراه شخص می کند و این معجزه فضای مجازی است، تصریح کرد: امروز زن در جامعه غرب به خاطر فرهنگ برهنگی و بی حجابی بی ارزش شده است، اما جامعه اسلامی روز به روز با حجاب‌تر خواهد شد، چرا که انبیا برای ساختن جامعه آمده‌اند و ما باید با قوت به مسیر خود ادامه دهیم و انتظارات خود را واقع‌بینانه کنیم.



امام‌جمعه شهرستان لنگرود با بیان اینکه مردم با شنیدن کلمه امر به معروف و نهی از منکر باید آرامش پیدا کنند، اذعان کرد: ما نسبت به مسائل مردم نمی توانیم بی تفاوت باشیم و در حوزه عفاف و حجاب باید نگران باشیم، اما نباید ناامید شویم.



گفتنی است، این جلسه با سه موضوع گزارش قرارگاه عفاف و حجاب، تشکیل شوراهای امر به معروف در ادارات مساجد و محلات و  عفاف و حجاب اصناف برگزار و هر یک از اعضا نقطه نظرات خود را در خصوص موضوع جلسه بیان کردند.


 

کد خبر 1243000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha