کاهش ساعات کاری ادارات و دستگاه های اجرایی

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی، از کاهش ساعات کاری ادارات و دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه بسته اضطراری مدیریت بحران، ادارات از روز شنبه از ساعت ۹ صبح آغاز به کار می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی؛ عبدالصمد صفرنژاد، از کاهش ساعات کاری ادارات و دستگاه های اجرایی از دهم دی ماه خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه بسته اضطراری مدیریت بحران تامین پایدار انرژی و با درخواست شرکت گاز و دستور استاندار خراسان شمالی، تمامی مراکز، ادارات، سازمان ها، بانک ها، مراکز آموزشی به استثنای مراکز امدادی، خدمات رسان و بهداشت و درمان از ۹ صبح آغاز به کار می کنند.

 

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی همچنین در خصوص شیفت کاری عصر نیز بیان کرد: شیفت کاری عصر برخی سازمان ها، نهادها و ادارات نیز در این مدت دو ساعت زودتر به اتمام می رسد.

 

صفرنژاد با تاکید بر اینکه اجرای این مصوبه تا اطلاع ثانوی خواهد بود، افزود: رعایت مفاد آیین نامه دورکاری کارکنان توسط هیات وزیران ضروری و ملاک عمل باید قرار گیرد.

کد خبر 1243016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha