نهم دی؛  سندی پر افتخار در تاریخ ایران/حضور پرشور مردم؛ پاسخی به فتنه‌های اخیر دشمن

حجت الاسلام محمودی از نهم دی به عنوان سندی پر افتخار در تاریخ ایران یاد کرد و گفت: باید از این حماسه که یکی از قله های انقلاب است تجلیل و درس بگیریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام سید محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در برنامه «سلام سردار» رادیو مقاومت از نهم دی به عنوان سندی پر افتخار در تاریخ ایران یاد کرد و گفت: باید از این حماسه که یکی از قله های انقلاب است تجلیل و درس بگیریم  بر این اساس ستاد نهم دی در سراسر كشور تشكیل شده است و برنامه های متعددی را از دوم تا نهم دی ماه زیر عنوان هفته بصیرت در سراسر کشور برگزار می کند.

 


وی به نهادهایی که در برگزاری هفته بصیرت کمک کرده اند، اشاره کرد و گفت: در این هفته برنامه های تبینی و تحلیلی در قالب همایش ها، تجمع گروهی، پایگاه بسیج، مساجد و جاهای مختلف در سراسر كشور برگزار شده و می شود. تقارن هفته مقاومت با دهه فاطمیه یك فرصت استثنایی به وجود آورد كه از وجود حضرت فاطمه(س) به عنوان بزرگ ترین پرچم دار تبیین و مقاومت بهره ببریم.

 


حجت الاسلام محمودی با اشاره به اقدامات اخیر دشمن در ضربه به نظام و بیان اینکه با توجه به فتنه های اخیر حضور پرشور مردم در این تجمع ها مشت محكمی به دهان دشمن خواهد بود، گفت: برنامه های هفته بصیرت در قالب تجمع های قبل از نماز جمعه، كارهای محتوایی نمایشگاه با محوریت نماز جمعه شكل گرفته است. مراسم نهم دی ماه نیز در تهران امروز در هشت دی ماه در میدان امام حسین(ع) برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه تجمع مراسم نهم دی ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز در میدان امام حسین (ع) برپا می شود، گفت:‌ در این مراسم بار دیگر با امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می کنیم و این عظمت را به رخ دشمنان می کشیم.

 

وی در تشریح برنامه های بزگداشت نهم دی در میدان امام حسین (ع) تهران گفت: اجرای گروهای سرود نوجوانان با محتوای جهاد تببین،‌ مداحی مداحان اهل بیت (ع) محمد حسین و سعید حدادیان و سلحشور و عباسی؛‌ سخنرانی حجت الاسلام سعیدی، رییس فرماندهی عقیدتی سیاسی ستاد كل و تجلیل از خانواده شهدای امنیت از برنامه های این روز است.

کد خبر 1243031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha