برگزاری جلسه روشنگری و بصیرت در مسجد جامع شوراب کبیر به مناسبت ۹ دی

يزدانی چم حيدری گفت: جلسه «روشنگری و بصیرت» با همکاری کانون فرهنگی هنری وفا و بسیج به مناسبت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت در حسینیه و مسجد جامع روستای شوراب کبیر برگزار شد.

شهربانو يزدانی چم حيدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: جلسه «روشنگری و بصیرت» با همکاری کانون فرهنگی هنری وفا و بسیج به مناسبت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت در حسینیه و مسجد جامع روستای شوراب کبیر برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر از شهرستان سامان ادامه داد: مهمترین رسالت نسل جوان انقلابی ما داشتن بصیرت است.

 

وی گفت: رسالت درس آشنایی با دفاع مقدس تنها پرداختن به موضوعات نظامی و درگیری‌های ناشی از جنگ نیست بلکه هدف این درس ترویج و شناخت ابعاد مختلف و ارزشمند فرهنگی حاکم بر دوران دفاع مقدس است.

 

يزدانی چم حيدری با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: روشنگری و بصیرت افزایی برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح باید در اولویت کار قرار گیرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «وفا» مسجد جامع روستای شوراب کبیر از شهرستان سامان ادامه داد: انتخاب آگاهانه را در گرو مشارکت بیشتر مردم دانست و افزود: هرچقدر مشارکت مردم گسترده‌تر، آگاهانه ‌تر باشد بهتر می‌توان مشکلات داخلی را حل کرد.

 

کد خبر 1243046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha