بصیرت، خنثی کننده توطئه های دشمنان است

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه حماسه ۹دی،جلوه ای بصیرت مردمی است، گفت: بصیرت خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام سید امیر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در فتنه سال 88 دشمن همه توان خود را برای مقابله اسلام و نظام مقدس اسلامی به کار گرفت.

 

وی با بیان اینکه حماسه 9دی اتفاق عظیمی رخ داد، افزود: در سال 88 دشمن جنگ تمام عیار را بر علیه انقلاب اسلامی آغاز کردند و جنگی مانند جنگ احزاب را در ایران رقم زدند.

 

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان ادامه داد: در فتنه 88  دنیای کفر با تمام قدرت  در برابر نظام مقدس اسلامی بسیج شد.

 

وی اذعان داشت: مردم با بصیرت و هوشیاری در حماسه 9دی توطئه های دشمنان را نقش برآب کردند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی بیان کرد: مردم در حماسه 9دی با تمام توان خود برای دفاع از ولایت و اسلام ناب محمدی به میدان آمدند.

 

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی مردمی امام حسینی هستند، خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود صف خود را از دشمنان جدا کرده و به جهانیان ثابت کردند که دوست و یار ولایت هستند.

 

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان همچنین با بیان اینکه دین اسلام دین سیاست است، افزود: مردم ایران توانستند در حماسه 9دی به میدان آمدند و از کیان اسلام دفاع کردند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به توطئه های دشمنان در فتنه های اخیر، اظهار کرد: این فتنه هم در سایه بصیرت و دشمن شناسی مردم ناکام ماند.

 

وی با بیان اینکه مردم باید قدر دان بصیرت و آگاهی مردم باشند، افزود: مسئولان باید با همه توان برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

 

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان اظهار کرد: مردم وظیفه دارند در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات و دغدغه های مردم تلاش روز افزون داشته باشند.

 

کد خبر 1243052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha